"Sunt mândru că am reuşit să încheiem anul 2007 menţinându-ne poziţia de lideri în segmentul notebook-uri şi că am încheiat anul fiscal 2007-2008 cu o cifră de afaceri de 63,9 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de aproximativ 30% faţă de anul fiscal anterior. Planurile noastre de viitor sunt de a fi cei mai buni, fie că vorbim de segmentul notebook-uri, desk-top-uri, servere sau soluţii de DCC (Dynamic Data Center). În acest sens, dacă la capitolul notebook-uri mizăm pe un design exclusivist, pe performanţele tehnologice ale produselor noastre şi pe un partener de service puternic, pentru segmentul de servere şi mai mult, pentru cel de servicii , am făcut demersurile necesare pentru a deschide în România primul Centru de Competenţă local de DCC, ceea ce înseamnă echipamente, oameni şi know how. În rest, ca şi până acum resursele mele cele mai de preţ sunt echipa deosebită pe care o am alături şi care a generat aceste rezultate deosebite, precum şi partenerii noştri de business", a declarat Dragoş Nicolaescu, country manager Fujitsu Siemens România, ieri cu ocazia unei conferinţe.
Pentru T1 pe segmentul de notebook-uri compania Fujitsu Siemens a avut o cotă de piaţă de 17,7% înregistrând o creştere de 87%. Pe segmentul serverelor compania deţine o cotă de piaţă de 31% , înregistrând o creştere de 643% .
Cifra de afaceri tintă pentru următorul an fiscal este de 85 milioane de euro.
Pentru dezvoltarea liniei Amilo s-a pus un mare accent pe reacţia clienţilor, mai exact ceea ce îşi doresc aceştia în materie de notebook-uri.
Gama de produse Amilo 3000 Series are urmatoarele caracteristici: cameră de înaltă rezoluţie pentru video-conferinţe, widescreen BriliantView, BlueRay pentru vizualizarea DVD-urilor, cititor de carduri, porturi variate şi staţia grafică externă GraphicBoos-ter. Notebook-urile sunt echipate cu tastatură spill--proof (rezistentă la contactul cu lichidele).
Notebookurile beneficiază de un serviciu automat de garanţie. Reparaţiile se fac mai rapid şi eficient, produsele fiind luate de la la uşa clientului şi apoi returnate în stare funcţională în cel mai scurt timp.
Preţurile notebook-urilor pe segmentul de retail vor fi cuprinse între 1499 şi 4099 lei.
1. sunt multumita de computerul fujitsu.
(mesaj trimis de mandita rizeanu în data de 11.06.2008, 07:53)
de ce calculatorul nu are si husa la livrare?
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de MĂNDIȚA RIZEANU în data de 03.02.2009, 13:10)
Mesaj către client nu înseamnă probleme de regulament.Eu v-am întrebat cu totul altăceva.De ce acest produs nu are husă?