Huawei Consumer Business Group a anunţat livrarea a aproximativ 34,55 de milioane de smartphone-uri în primul trimestru al 2017, ceea ce înseamnă o creştere de la an la an de 21,6%, precizează un comunicat de presă al companiei, remis Redacţiei.
Conform IDC, cota de piaţă globală a Huawei, pe segmentul smartphone-urilor, a ajuns la 9,8%, consolidând poziţia companiei în topul principalilor producători de telefoane la nivel mondial.
Mai mult, în Q1 2017, Huawei a înregistrat creşteri în mai multe ţări. Livrarea unităţilor Huawei a crescut cu peste 50% de la an la an, în 52 de ţări, 32 dintre acestea având o creştere de 100%. În China şi Europa, livrările de smartphone-uri Huawei şi-au menţinut creşterea, cu 20%, respectiv 15%. Între timp, în Asia de Sud şi Pacificul de Sud, numărul unităţilor livrate a crescut cu peste 70%.
Suplimentar, şi sectorul smartphone-urilor high-end s-a dezvoltat semnificativ, ca rezultat al vânzărilor de la nivel global în cazul modelelor P9 şi Mate 9.
În primul trimestru al anului, proporţia smartphone-urilor de tip middle şi high-range a crescut cu peste 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Potrivit GfK, pe segmentul high-end, cu dispozitive de 500 dolari sau peste, Huawei deţinea o cotă de piaţă de 9,7% în februarie 2017, ajungând la 10% în 9 ţări, printre care China, Spania, Italia, Thailanda, Malaysia, Africa de Sud şi Polonia, precum şi în alte regiuni cheie.
Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group, a afirmat: "Datorită recunoaşterii la nivel global a brand-ului şi a produselor Huawei, influenţa Consumer Business Group pe piaţa brand-urilor high-end a crescut în prima parte a anului 2017 (...) Mai departe, Huawei Consumer Business Group se va concentra pe consolidarea relaţiei cu clienţii, precum şi a prezenţei sale în cadrul canalelor de vânzări, branding, marketing, servicii şi alte sectoare, pentru a eficientiza operaţiunile şi a îmbunătăţi experienţa consumatorilor. Între timp, Huawei Consumer Business Group va continua să dezvolte produse şi inovaţii bazate pe Inteligenţa Artificială. Aceşti factori vor asigura utilizatorilor experienţe extraordinare şi vor întări rolul Huawei, de lider în livrarea tehnologiilor de ultimă generaţie".