Brandul de tehnologie globală OnePlus a raportat astăzi o creştere de 257% a livrărilor de smartphone-uri OnePlus la nivel global în prima jumătate a anului 2021, comparativ cu perioada similară din 2020. Compania a obţinut o creştere semnificativă a vânzărilor pe fiecare dintre pieţele sale cheie în prima jumătate a anului, inclusiv Statele Unite, Europa, India şi China, datorită portofoliului de smartphone-uri care include cea mai recentă serie flagship - seria OnePlus 9 - precum şi noile dispozitive mid-range - seria Nord şi Nord N, conform unui comunicat remis redacţiei.
În 2020, OnePlus a anunţat o nouă strategie de afaceri bazată pe extinderea portofoliului de produse prin introducerea liniei Nord, oferind astfel experienţa OnePlus unei baze de utilizatori mai largi, pe mai multe segmente de preţ.
Pete Lau, fondatorul OnePlus, a declarat: "În ciuda provocărilor globale, 2020 a fost un an remarcabil pentru OnePlus, deoarece ne-am actualizat strategia şi ne-am extins baza de utilizatori. Anul acesta am continuat să ne consolidăm linia de flagship-uri printr-un pas important - construirea unui sistem de camere cu adevărat premium pentru OnePlus 9 şi 9 Pro. De asemenea, am introdus produse şi mai accesibile: linia de device-uri OnePlus Nord. Creşterea pe care o vedem acum demonstrează că abordarea noastră de a oferi o experienţă premium la preţuri competitive este în conformitate cu nevoile comunităţii noastre."
OnePlus este brandul cu cea mai rapidă creştere pe piaţa smartphone-urilor din SUA în primul semestru al anului 2021, cu un avans de 428% faţă de H1 2020; rezultatele au fost generate de seria OnePlus 9 şi de noua serie OnePlus Nord N. Peste 1 milion de dispozitive din seria Nord N au fost vândute din ianuarie 2021, în această regiune.
În Europa, OnePlus se numără printre primele cinci branduri de smartphone-uri. În acelaşi timp, OnePlus este brandul cu cea mai rapidă creştere în trimestrul II din 2021, cu o creştere anuală de 304%, determinată de gama largă de produse.
În India, OnePlus este din nou lider pe piaţă pe segmentul smartphone-urilor premium, realizând o creştere anuală de 229% pentru cel de-al doilea trimestru din 2021. De asemenea, OnePlus a condus segmentul de piaţă al smartphone-urilor premium 5G cu o cotă de piaţă de 48% în India, potrivit datelor recente din Counterpoint Research India Smartphone Tracker pentru Q2 2021. OnePlus 9 şi OnePlus 9 Pro au fost în top 3 cel mai bine vândute smartphone-uri din segmentul ultra-premium (INR >45K).
Pe piaţa din China, unde este disponibilă doar seria flagship OnePlus 9, OnePlus a înregistrat o creştere de 124% a livrărilor în primul semestru al anului 2021, comparativ cu perioada similară a anului trecut.