În urma unei licitaţii organizate în intervalul august-septembrie 2010, Lowe & Partners semnează cea mai nouă campanie Delikat, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Activarea este una promoţională şi se va derula la nivel naţional, în intervalul 15 noiembrie 2010 - 15 ianuarie 2011, oferind zece premii mari, constând în provizii pentru un an dăruite gospodinelor care gătesc cu Delikat.
"Conceptul este simplu şi puternic vizual - consumatoarele noastre vor cele mai bune ingrediente pe care să le amestece aşa cum numai ele ştiu şi să le ofere celor dragi gustul inconfundabil de acasă. Exact asta le oferim prin această promoţie: Delikat şi desigur celelalte ingrediente necesare unei mese delicioase aşa încât ele să se poată dedica întru totul pregătirii bucatelor", spune Anca Diţu - Account Director Lowe & Partners.
Campania este promovată prin spot TV "proaspăt filmat", postere în magazine şi un site "desăvârşit" de agenţia HyperActive.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este coordonată de Anca Diţu - Account Director şi Mihai Fetcu - Creative Director (Lowe & Partners), Alina Marin - Account Executive şi Robert Sumarocov - Flash Developer (HyperActive), Daniel Bărbulescu - Category Manager Seasonings & Ice cream şi Irina Urechean - Junior Brand Manager (Unilever SCE).