Aur la categoria Social Ad in Print şi argint la categoria Print, Servicii cultură - sunt cele două premii cîştigate de Lowe România la a cincea ediţie a Festivalului Internaţional de Publicitate Golden Hammer, Letonia. Daniel Gavrilă, Managing Director Lowe, a spus: "Cred că Golden Hammer este al doilea festival internaţional ca importanţă în regiune după Portoroz, de aceea mă bucur cu adevărat de aceste premii. Este prima dată cînd am trimis lucrări la acest festival şi nu am fi făcut-o dacă nu ştiam că o să confirmăm că suntem pe drumul pe care l-am promis pentru Lowe în România. Am fost foarte exigenţi şi nu am trimis lucrări ca să ne aflăm în treabă: am înscris trei lucrări în patru categorii, am avut trei nominalizări şi două premii".
Campania "Citeşte o carte" îşi doreşte să îi reapropie pe oameni de lumea lecturii, să le amintească minunile ce stau să fie descoperite într-o carte, să le retrezească apetitul pentru lectură. Primele 3 execuţii ("Anna Karenina", "Lolita" şi "Alchimistul") sunt concepute în aşa fel încît privitorul să cadă în capcana cititului. Ştirea de senzaţie din titlu te provoacă, iar body copy-ul nu este altceva decît un fragment din carte.