Încrederea mediului de afaceri din Germania a crescut peste aşteptări în noiembrie 2015, conform datelor de la institutul Ifo. Indicele încrederii a crescut până la 109, de la 108,2 în luna precedentă, în condiţiile creşterii indicelui condiţiilor curente până la 113,4, de la 112,7 în luna anterioară. Indicele aşteptărilor pentru următoarele şase luni a crescut peste aşteptări, până la 104,7, de la 103,9 în octombrie 2015.
(sursa: IFO)
Încrederea producătorilor industriali din Olanda a crescut în noiembrie 2015, pe fondul îmbunătăţirii aşteptărilor privind activitatea viitoare. Indicele încrederii a crescut până la 4, cel mai ridicat nivel din ultimele 5 luni, de la 2,4 în luna precedentă, în condiţiile în care indicele aşteptărilor privind activitatea viitoare a crescut până la 6,9, de la 3,4 în luna anterioară. Indicele comenzilor noi a crescut până la 3,2, de la 2,9 în luna precedentă, iar indicele stocurilor a crescut până la 2, de la 0,9 în octombrie 2015.
(sursa: CBS)
Preţurile producătorilor industriali din Finlanda şi-au menţinut declinul anual la 3,2% în octombrie 2015, pe fondul unei scăderi lunare de 0,3%, după un declin de 0,9% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au menţinut declinul anual la 3,3%, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,4%, iar preţurile energiei şi-au temperat declinul anual până la 0,7%, de la 1,2% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 0,5%.
(sursa: Statistics Finland)
Preţurile producătorilor industriali din Letonia şi-au accelerat declinul anual în octombrie 2015, până la 2,1%, de la 1,9% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 0,6%, după un declin de 0,3% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au accelerat declinul anual până la 1,4%, de la 1,3% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,3%, iar preţurile energiei şi-au accelerat declinul anual până la 4,4%, de la 4,2% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 1,3%.
(sursa: Statistics Latvia)
Vânzările retail din Mexic şi-au temperat creşterea anuală în septembrie 2015, până la 5,2%, de la 6,3% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 1,1%, după un avans de 1,5% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au scăzut cu o rată anuală de 1,8%, după un avans de 9,7% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 12,4%, iar vânzările de combustibil auto şi-au accelerat declinul anual până la 7%, de la 5,7% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 1,6%.
(sursa: INEGI)