"Macy's" Inc. din SUA a decis să cumpere lanţul de distribuţie a produselor de înfrumuseţare şi îngrijire a pielii "Bluemercury" Inc., plătind în schimb 210 milioane de dolari în numerar. Aceasta este prima achiziţie pe care o face lanţul de magazine "Macy's" în ultimul deceniu.
Cu sediul în Washington, "Bluemercury" operează 60 de magazine în 18 state, iar afacerile sale de pe segmentul e-commerce se extind. "Macy's", care deţine lanţul de magazine "Bloomingdale's", a informat că vrea să integreze unele buticuri "Bluemercury" şi produse ale acestuia în centrele sale.
Terry J. Lundgren, directorul executiv al "Macy's", a declarat: "Cu Bluemercury, compania noastră are acces la un nou canal care să-i aducă clienţi noi şi îşi extinde gama de produse".
"Bluemercury" a luat fiinţă în 1999. Compania distribuie mărci precum "Esteé Lauder" şi "Kiehls", dar şi propria gamă M-61. "Bluemercury" va continua să opereze pe cont propriu magazinele de sine stătătoare.