Magazinul pilot al francizei Twister, lansată recent de Tornado Sistems a avut vânzări ce au depăşit pragul de 10.000 lei pe zi. Prezenţă nouă pe piaţa francizelor IT din România, franciza Twister oferă un concept original şi unic de magazine, garantând accesul la mărci internaţionale binecunoscute de specialiştii în domeniu, ca şi de consumatori.
"Până în prezent, 51 de parteneri din reţeaua Twister au aderat la sistemul de franciză şi 26 din afara reţelei", spune Cătălin Ionescu, Director Executiv Twister.
Twister este o marcă cunoscută pe piaţă pentru oferta de echipamente IT, brandul fiind creat în 2002 sub forma unui program dedicat în exclusivitate partenerilor Tornado Sistems, aflaţi în posesia unui spaţiu comercial dedicat. La momentul lansării francizei, reţeaua Twister cuprindea 95 de magazine în 52 de oraşe ale ţării, din 40 de judeţe.
Twister a generat constant 15% din veniturile Tornado, pentru anul 2007, ţinta de vânzări a reţelei Twister fiind de 26 milioane de dolari. Pentru următorii doi ani, creşterea prognozată este de 20% pe an, astfel încât anul viitor veniturile Twister să atingă pragul de 32 milioane de dolari, creştere la care va contribui semnificativ reţeaua de franciză Twister. Compania îşi propune să deschidă 100 de magazine Twister până la începutul anului 2009.
Investiţia medie pentru deschiderea unui magazin este de 10 mii de euro. Locaţiile vizate sunt cele stradale sau în centrele comerciale din oraşele cu peste 75.000 de locuitori, cu o suprafaţă medie de 80 mp. Compania continuă procesul de recrutare a partenerilor deja existenţi în reţeaua Twister, dar caută şi parteneri din afara reţelei.
Franciza Twister a fost lansată în iunie anul acesta de către Tornado Sistems, cel mai mare distribuitor IT&C din România şi este operată de Goodwill Enterprise, companie ce face parte din grupul de firme Tornado.