MAMBricolaj, lanţul românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă prezent pe piaţa AeRo a Bursei de Valori Bucureşti, marchează astăzi, la aniversare a 13 ani de la deschidere un record al tranzacţiilor înregistrate de MAM Morarilor, primul magazin al reţelei dezvoltate doar în 2023: 160.600 adică mai mult de jumătate din totalul de 318.500 tranzacţii înregistrate de întreaga reţea doar anul trecut, conform unui comunicat de presă al comapaniei.
În cei 13 ani de dezvoltare constantă, MAM Bricolaj, este brandul de magazine unde fiecare bucureştean a intrat măcar o dată, pentru a vedea oferta sau a cumpăra cel puţin un produs. Bilanţul reţelei create de omul de afaceri Cristian Găvan include şi expansiunea comparabilă cu vechimea sa de 13 ani a portofoliului de produse, care a crescut de 13 ori, de la 1.500 de repere iniţiale la peste 20.000 în prezent, şi s-a dublat faţă de anul trecut. MAMBricolaj a devenit şi magazinul preferat al clienţilor finali, care au o pondere de 60% din totalul consumatorilor, restul de 40% dintre clienţi fiind meseriaşi.
Primul magazin al reţelei MAMBricolaj a fost deschis de omul afaceri Cristian Găvan în anul 2011, după ce în 2009, în plină criză financiară, şi-a analizat business-ul şi contextul economic şi a decis schimbarea strategiei pentru dezvoltarea ulterioară. La acel moment, Cristian Găvan, antreprenor cu experienţă de peste 10 ani în domeniul mobilierului, şi-a pus la bătaie toate economiile, 100.000 de euro, pentru a investi în magazin şi în stocul de marfă.
"În ciuda provocărilor pieţei de profil, MAM Bricolaj şi-a consolidat poziţia ca unul dintre principalii furnizori de materiale şi echipamente pentru pasionaţii de bricolaj şi DIY, printr-o creştere constantă a numărului de clienţi şi diversificare, cu un vârf al vânzărilor în 2023 când s-au înregistrat cele mai numeroase tranzacţii la magazinul MAM Morarilor, aproximativ 160.600 din cele 318.500 de tranzacţii înregistrate de cele trei magazine ale reţelei", a declarat Cristian Găvan, fondator şi acţionar majoritar al reţelei MAMBricolaj.
Dezvoltarea reţelei MAMBricolaj a fost fundamentată prin investiţii în extinderea gamei de produse, creşterea numărului de angajaţi şi modernizarea spaţiilor, precum extinderea magazinului MAM Morarilor, în 2019. Implementarea panourilor fotovoltaice în 2021 a demonstrat angajamentul MAMBricolaj faţă de sustenabilitate, iar deschiderea magazinului online în 2017 şi listarea la bursă în 2021 au consolidat poziţia pe piaţă a MAMBricolaj şi au oferit acces la capital pentru extinderea afacerii. Introducerea serviciului de proiectare mobilier din 2019 şi deschiderea magazinului MAM Ghencea, în 2021, au fost mişcări strategice pentru a satisface nevoile clienţilor şi pentru a extinde prezenţa pe piaţă.
"Pentru noi, 13 este un număr norocos, înseamnă un business matur, caracterizat de o creştere constantă a numărului de clienţi şi diversificare. Portofoliul a crescut de 13 ori, în 13 ani, depăşind 20.000 de repere, aproape dublu faţă de 2023, când aveam aproape 11.000 de repere, cărora le-am adăugat, din luna martie, categoria de produse petshop, adresându-ne posesorilor de câini şi pisici, din dorinţa de a demonstra capacitatea anticipării noastre la nevoile clienţilor. În 2023, tendinţa DIY a reprezentat un motor de creştere pentru afacere, atrăgând un număr semnificativ de clienţi end user, care au devenit o parte importantă a bazei de consumatori. În paralel, cererea pentru produse online a înregistrat o creştere constantă, reflectând dorinţa consumatorilor pentru achiziţii rapide şi convenabile. Pentru anul 2024, atragerea clienţilor end user şi extinderea gamei de produse rămân priorităţi importante. De aceea, ne-am extins atenţia şi către alte categorii de produse, cum ar fi accesorii pentru telefoane, produse de întreţinere auto, lenjerii de pat şi ustensile de bucătărie, pentru a răspunde în continuare cerinţelor în schimbare ale pieţei", a declarat Cristian Găvan, fondator şi acţionar majoritar al reţelei MAMBricolaj.
Conform datelor oficiale, raportate de companie la BVB, în primele şase luni ale anului trecut, reţeaua MAMBricolaj a înregistrat vânzări nete de 26,86 milioane de lei, de remarcat fiind creşterea diviziei on-line cu o pondere în vânzările nete de 6.1%, 1.63 mil lei si o creştere de 8,32% comparativ cu S1 2022. MAM Luică a contribuit cu o pondere de 35.5% din cifra de afaceri totală, înregistrând vânzări nete de 9.54 mil lei, MAM Morarilor a contribuit cu o pondere de 45.91% din cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 12.33 mil lei, iar MAM Ghencea, cu 2 ani de operare a contribuit cu 12,48% în realizarea cifrei de afaceri, înregistrând vânzări nete de 3.35 mil lei.
1. Domnul
(mesaj trimis de Popescu în data de 08.04.2024, 14:52)
Au mai fost unii care au spus si cate pliante au impartit.