Pall Mall, o marcă a companiei British American Tobacco, are din luna febru-a-rie a acestui an o nouă identitate vizuală, dezvoltată la nivel internaţional de 141 Worldwide şi transpusă într-o campanie la nivel local de 141 şi Mindshare (ambele parte din grupul Ogilvy). Din 1899, cînd numele mărcii evocă Pall Mall Street din New York, Pall Mall şi-a îmbogăţit în timp semnificaţia ca marcă. Logo-ul şi simbolul heraldic Pall Mall simbolizează calitate şi stil de viaţă internaţional, respect al tradiţiei şi în acelaşi timp adaptare la evoluţia societăţii. Acum, la începutul secolului 21, Pall Mall a făcut încă un pas în evoluţia identităţii şi modului de exprimare a mărcii. Noua identitate păs-trează cîteva elemente vizuale tradiţionale ale mărcii (logo-ul Pall Mall şi blazonul), dar introduce şi noutăţi foarte evidente încă de la nivelul ambalajului. Ambalajul devine alb, păstrînd culorile Pall Mall doar în elementele cheie - logo, blazon, marginile tăiate ale pachetului.
Agenţia 141 a creat un nou univers al mărcii, vizual şi non-vizual, care "desenează" o personalitate Pall Mall nouă, clară şi subtilă. 141 Worldwide a sintetizat această nouă atitudine a mărcii în sloganul IMAGINE THAT, care este de fapt o asumare mai clară şi deschisă a ceea ce Pall Mall reprezintă deja: adaptarea optimistă la schimbări, capacitatea de a surprinde, atitudinea deschis cosmopolită.
Campania de lansare a noii identităţi Pall Mall, realizată de 141, se desfăşoară într-o varietate de canale de comunicare: outdoor (atît cel convenţional, cît şi proiecte speciale), inserturi în pachete, presă (atît machetele clasice, cît şi inserţii speciale), materiale de comunicare la punctul de vînzare şi în Horeca, comunicare directă cu consumatorii şi retailerii, promoţii, comunicare multimedia în outdoor şi pe ecranele dedicate din magazine. Nu în ultimul rînd, este de menţionat rolul important acordat comunicării interne, atît către angajaţii British American Tobacco, cît şi către forţa de vînzări prin organizarea unei conferinţe dedicate, unde agenţia a facilitat înţelegerea noii atitudini a mărcii de către primii ei ambasadori - reprezentanţii de vînzări British American Tobacco.