Marinarii de pe o navă abandonată în Portul Constanţa la sfârşitul anului au rămas fără provizii şi au cerut ajutor

A.P.
Miscellanea / 23 martie 2021

Marinarii de pe o navă abandonată în Portul Constanţa la sfârşitul anului au rămas fără provizii şi au cerut ajutor

Marinarii de pe o navă abandonată în Portul Constanţa la sfârşitul anului trecut au rămas fără provizii şi au cerut ajutor, având în vedere că agentul navei i-a anunţat că nu le va mai asigura cele necesare, a transmis inspectorul ITF România şi liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor, Adrian Mihălcioiu, citat de news.ro.

Nava Ali Bey a fost abandonată din 30 noiembrie 2020 cu întregul echipaj la bord neplătit, iar din acel moment, agentul navei a aprovizionat cu hrană nava şi autoritatea portuară a conectat nava la electricitate de la ţărm, ulterior agentul aducând şi combustibilul necesar, până marţi.

"Echipajul ni s-a adresat pentru a le furniza alimente, deoarece proviziile sunt aproape terminate. Am contactat agentul navei şi i-am cerut să furnizeze alimente la bord, dar agenţia ne-a spus că nu vor mai furniza provizii, îngrijiri medicale şi combustibil, deoarece au cheltuit deja foarte mulţi bani cu nava până acum. În aceste condiţii, am făcut un apel public către autorităţile responsabile pentru ajutorarea acestui echipaj sirian, dar totodată am şi solicitat Comitetului de Bunăstare pentru asistenţa navigatorilor - Seamens Club - să organizeze o întâlnire de urgenţă, având în vedere situaţia deosebită a navei Ali Bey, acostată în Portul Constanţa", a declarat Adrian Mihălcioiu, inspectorul ITF (Federaţia Internaţională a Transportatorilor) România.

El a precizat că miercuri vor fi duse provizii la bordul navei, dar situaţia va deveni şi mai gravă peste o săptămână, când combustibilul va fi terminat.

"Fac aşadar un apel public către Clubul de asigurare P&I, The American Club şi Administraţia statului de pavilion (Panama) cărora le-am şi comunicat deja această situaţie pentru a-şi îndeplini responsabilităţile şi a avea grijă de echipaj până când aceştia vor primi salariile şi pot fi repatriaţi în conformitate cu prevederile Convenţiei Maritime a Muncii - MLC 2006 - şi certificatele navei (MLC Certificate şi actul de naţionalitate) valabile la data la care nava a fost declarată abandonată", a mai declarat Adrian Mihălcioiu.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Din poza rezulta ca echipajul sirian de pe Ali Bey se afla la bordul unui portavion si nu orice fel de portavion, ci american.

    Ce avioane au la bord? 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb