"Marriott International" Inc. va investi peste două miliarde de dolari în hoteluri noi, pe care le va inaugura în următorii trei ani, chiar dacă piaţa călătoriilor întâmpină dificultăţi în SUA şi Europa.
"Marriott" presupune că va realiza cheltuieli cu investiţiile de 2,6 - 2,8 miliarde dolari în intervalul 2012 - 2014 şi aşteaptă să deschidă între 90.000 şi 105.000 de camere la nivel mondial, până în perioada menţionată. Compania anticipează că va opera 4.000 de hoteluri în 90 de ţări, în 2014. În China, "Marriott" estimează că va avea mai mult de 100 de hoteluri peste doi ani.
Arne Sorenson, preşedintele "Marriott International", a declarat: "China este un loc potrivit în care să ne prezentăm povestea noastră de creştere globală. Astăzi, China este a doua noastră piaţă ca importanţă, după America de Nord".
"Marriott" intenţionează să angajeze 30.000 de persoane în China, până la finele lui 2015.