McCann/Creative Services semnează prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltată special pentru piaţa din sud-estul Europei. Campania debutează cu spotul TV "Găseşte ceva în care să crezi" care se difuzează începînd cu 14 aprilie 2006, pe principalele posturi de televiziune şi va fi declinată pe toate canalele de comunicare.
Coca-Cola, brandul numărul 1 în lume, şi-a propus dezvoltarea unei platforme de comunicare puternice bazată pe realităţi locale, care să-i permită creşterea relevanţei în rîndul tinerilor. Studiile au identificat faptul că, din cauza realităţilor socio-istorice locale, tinerii din sud-estul Europei nu mai sînt la fel de încrezători în posibilităţile pe care le au, nu ştiu sigur ce pot să devină, iar optimis-mul inerent vîrstei este umbrit de un pesimism al greutăţilor vieţii. Cu toate acestea tinerii au visuri, aspiraţii, speranţe, ştiu că au viitorul în faţă şi vor o viaţă mai bună decît a părinţilor lor.
Campania care debutează acum pe TV este rezultatul unui impresionant demers strategic şi creativ care a început anul trecut în august şi care a inclus studii pentru întelegerea psihologiei consumatorului, studii de acceptabilitate a soluţiei strategice, a soluţiei creative - şi, în final, testarea campaniei pe un eşantion reprezentativ al publicului ţintă.
Campania a fost nu numai validată de consumatori, dar a generat adevărate reacţii de entuziasm în faza de pre-testare.
Colaborarea dintre agenţia McCann Erickson şi Coca-Cola România a început în 1992 şi a avut ca rezultat numeroase campanii care au construit un brand puternic, cu relevanţă locală.