Media Direction a înscris anul acesta la Eurobest Awards trei proiecte de media creativa si toate acestea se afla pe lista de nominalizari. Proiectele Pepsi Bus Shelter si Pepsi Night Play sunt nominalizate la categoria Best Use of Standard Outdoor, în timp ce Lipton Street Shower, la categoria Best Use of Special Events and Live Advertising.
Acum câteva luni am mers cu echipa Media Direction într-un teambuilding în care am încercat sa identificam acele valori care ne reprezinta cel mai bine. Una dintre ele era "inovatia". Premiile obtinute anul acesta (la Festivalul Mediamixx din Bulgaria si la competitia OMD Wolf Awards) împreuna cu nominalizarile la Eurobest ne confirma ca am identificat corect. Suntem foarte bucurosi ca am reusit o performanta de 100% - practic toate cele trei lucrari înscrise au fost nominalizate pentru confruntarea finala. Este o confirmare a faptului ca proiectele noastre au valoare si ca aceasta valoare a fost observata de membrii juriului. Daca vom obtine si un premiu, atunci bucuria noastra va fi maxima", a declarat Cristian Mucichescu, Executive Manager al Media Direction.
Pepsi Bus Shelter este un proiect de media inovativa care face parte din campania de relansare a brandului Pepsi. Proiectul s-a nascut din ideea de a-i implica tot mai mult pe tinerii consumatori si de a-i transforma pe acestia din simpli privitori în public activ. Astfel, timp de câteva luni, trecatorii au putut interactiona cu brandul Pepsi prin intermediul a trei statii de autobuz din Bucuresti dotate cu server bluetooth. Toti cei care se aflau în statiile Pepsi si aveau functia bluetooth activata pe telefonul mobil primeau mesaje cu rington-uri sau wallpaper-e Pepsi, precum si coduri promotionale pentru a participa la promotia online.
La final, promotia a numarat aproape 6.600 de participanti.
Pepsi Night Play este un alt proiect special din cadrul aceleiasi campanii, a carui principala atractie a fost un panou imens 3D, ce prezenta elemente controlabile prin apasarea tastelor telefonului mobil. Panoul era conectat la un server bluetooth, iar toti trecatorii care aveau aceasta functie activata pe telefonul mobil primeau un mesaj prin care li se oferea posibilitatea de a intra in contact cu panoul, putand sa isi programeze propriul joc de lumini. Timp de trei saptamani, 2.321 de persoane au interactionat cu panoul, iar proiectul si-a atins astfel atat publicul tinta (reprezentat de tineri), cat si obiectivele propuse.
Proiectul special Lipton Street Shower, realizat impreuna cu agentia de publicitate DDB Bucuresti, a promovat "la propriu" ideea de racorire prin intermediul unui tunel stradal conceput special pentru a pulveriza vapori de apa. Toti cei care au trecut prin zona Cercului Militar National in zilele caniculare de asta vara au avut ocazia sa profite de acest tunel pentru a se racori, lucru ce a fost foarte apreciat, mai ales ca tunelul a fost montat in cea mai calduroasa perioada a anului.
Competitia pentru premiile Eurobest va lua sfarsit vineri, pe 30 noiembrie, cand se vor anunta castigatorii.