Media Galaxy a investit peste 250.000 de euro într-un nou concept al magazinului din complexul comercial Tom din Constanţa.
Show room-ul are o suprafaţă de 3000 de metri pătraţi. În magazinul ce surprinde prin noul design, clienţii pot găsi mai bine de 15.000 de produse, de la gadget-uri de ultimă oră, până la electrocasnice cu tehnologii inovatoare.
"Am investit în centrul comercial din Constanţa pentru că suntem pe deplin încrezători în potenţialul acestui magazin din Constanţa, pentru că se adresează atât constănţenilor, cât şi tuturor celor care vor să investească în gadget-uri care să le facă vacanţa mai frumoasă. De aceea, noul design reflectă atenţia noastră pentru nevoile clienţilor. Aceştia îşi doresc produse de ultimă generaţie, accesibile şi uşor de achiziţionat. De aceea, continuăm să investim în dezvoltarea reţelei de magazine, dar şi în platforma online pentru a consolida experienţa omni-channel", a declarat Dan Ostahie, CEO ALTEX România.
Primul magazin Media Galaxy a fost deschis în anul 2004 în Bucureşti. Astăzi, reţeaua este prezentă în marile oraşe din România: Bucureşti, Arad, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Piteşti, Suceava, Târgu Mureş, Timişoara şi, începând de anul trecut, Craiova.