"Media Insight" este, începînd cu acest an, agenţia de media planning şi buying pentru operaţiunile din România ale diviziei "Novartis Consumer Health", parte a grupului farmaceutic internaţional Novartis. Media Insight va administra portofoliul Novartis Consumer Health în România, ce include brand-urile Voltaren Emulgel, Vibrocil, Calciu Sandoz, Lamisil, Fenistil şi Procto-glyvenol. Pentru acestea, agenţia va oferi servicii media de planificare strategică şi tactică, monitorizare, cercetare şi analiză a mediului competitiv, dar şi servicii de negociere şi cumpărare de spaţiu media.
În luna februarie, starurile sînt brand-urile Voltaren Emulgel, Vibrocil şi Calciu Sandoz. Campania pentru brandul Voltaren Emulgel este susţinută de TV şi se axează pe promovarea imaginii produsului ca soluţie în combaterea durerii. Brandul Vibrocil urmăreşte creşterea continuă a gradului de con-ştientizare al mărcii în acest anotimp friguros printr-un mix media compus din staţii TV şi radio. Brandul Calciu Sandoz îşi propune relansarea imaginii şi stimularea cumpărării repetate a produsului, şi va avea ca suport media patru canale TV.
Cu o activitate de cinci ani pe piaţa românească de media, Media Insight face parte din grupul de companii WPP şi este cotată printre primele agenţii de media româneşti.