Media Insight a fost desemnată pentru a administra contul de media Michelin în România şi în alte şase ţări din regiune: Bulgaria, Croaţia, Serbia şi Muntenegru, Macedonia, Albania şi Bosnia-Herţegovina. Media Insight va oferi servicii media de planificare strategică şi tactică, monitorizare, cercetare şi analiză a mediului competitiv, evaluare, precum şi servicii de negociere şi cumpărare de spaţiu media.
Media Insight este o agenţie de planificare strategică şi implementare media, cu o experienţă de şase ani pe piaţa de media din România. Media Insight face parte din grupul internaţional WPP, şi în prezent este cotată printre primele agenţii de media româneşti.
Michelin România a luat fiinţă în 2001 cînd Grupul, lider mondial în domeniul anvelopelor, a achiziţionat două fabrici de anvelope (Victoria Floreşti şi Silvania Zalău), un atelier de reşapare din Bucureşti şi o reţea comercială acoperind întreg teritoriul ţării. Din ianuarie 2005, Ro-mâ-nia este centrul regional pentru ţările din sud-estul Europei, coordonînd activităţile Michelin din: Albania, Bosnia Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Macedonia, Serbia şi Muntenegru.