Cea mai nouă reţea socială Meta, Threads, ar putea începe să afişeze reclame mult mai devreme decât au lăsat până acum să se înţeleagă şefii companiei, conform Reuters.
Threads va afişa reclame începând din luna ianuarie, conform unor surse din cadrul Meta, citate de The Information.
Informaţia pare să contrazică spusele lui Mark Zuckerberg, care a declarat în luna august că generarea veniturilor este pentru Threads un efort care se va întinde pe mai mulţi ani.
Conform aceloraşi surse, Meta plănuieşte o integrare treptată a reclamelor, ceea ce înseamnă că la început va fi afişat un număr mai mic de reclame, acestea urmând să crească în timp, aşa cum a fost cazul pe Facebook şi Instagram.
Threads a crescut rapid, având deja peste 275 de milioane de utilizatori, cu peste un milion de utilizatori noi în fiecare zi. Asta face ca reţeaua celor de la Meta să fie cea mai importantă alternativă la X.
De altfel, Threads este primul produs Meta, după Facebook, care "prinde rădăcini" (Instagram şi WhatsApp au fost cumpărate), în condiţiile în care niciunul dintre produsele noi încercate de companie în ultimii ani nu a rezistat.