MediaTeca, divizia de media a companiei de consultanţă LinkPR, a lansat luna aceasta prima ediţie a revistei de casă şi grădină CASOTECA, conform unui comunicat de presă. Varianta print este doar continuarea firească a celor şapte ani de performanţă în mediul online, în care articolele publicate au fost citite şi apreciate de milioane de români.
''Ca şi produs, o revistă de casă şi grădină prezintă toate argumentele de a deveni unul de succes: este atrăgătoare, oferă o multitudine de idei inspiraţionale pentru a-ţi face viaţa mai frumoasă şi mai uşoară, transmite emoţii şi împărtăşeşte experienţe reuşite. Am avut şansa să întâlnesc o echipă managerială care are acelaşi crez iar proiectul revistei CASOTECA a prins contur, readucând pe piaţa media de la noi o formulă solidă, ce şi-a dovedit valoarea timp de decenii. Nu mai puţin important este faptul că noul proiect are în spate experienţa de aproape 10 ani a unui site în domeniul menţionat iar echipa este formată din jurnalişti profesionişti şi cu mare experienţă. Sunt convins că există un public elevat care aştepta o astfel de iniţiativă ce poate umple mai bine viaţa de stat acasă şi va aprecia noul proiect" spune Ion Diamandi, redactor şef Revista CASOTECA.
"Suntem conştienţi că ziarele şi revistele în format print trec printr-o perioadă nefastă. În acelaşi timp, ştim că încă mai sunt mulţi români care apreciază publicaţiile în format fizic şi care îşi doresc să găsească informaţii de calitate într-o revistă premium. Asta ne-am propus noi: să ducem povestea noastră de succes din mediul online către cititorii care încă au plăcerea de a răsfoi o revistă quality", a declarat Vlad Merticaru, managing partner LinksPR.
Revista CASOTECA, prezentă în reţeaua Inmedio şi în lanţul de librării Diverta, iese din tiparele unei simple reviste de casă şi grădină. Astfel, pe lângă proiecte arhitecturale inovative, idei pentru decorarea locuinţei sau prezentarea unora dintre cele mai frumoase case construite în ţară şi în străinătate, revista abordează subiecte din sfera tehnologiei, business-ului sau alimentaţiei sănătoase.
"Ne-am dorit o revistă în care chiar să ai ce citi. Astfel, am folosit experienţa tuturor jurnaliştilor cu care colaborăm la proiectele noastre media, iar ideile lor le-am adaptat şi le-am integrat în revistă. Astfel, am venit pe piaţă cu o abordare nouă: pe lângă subiectele obişnuite prezente într-o revistă de casă şi grădină, veţi putea citi poveşti de succes ale unor antreprenori şi veţi găsi analize de piaţă. Nu în ultimul rând, am alocat un spaţiu generos articolelor de specialitate din sfera micro-agriculturii şi alimentaţiei sănătoase", a spus Ştefan Alexiu, managing partner LinksPR.
Potrivit sursei citate, înfiinţată în urmă cu opt ani, MediaTeca , divizia media a LinksPR, operează patru site-uri: Casoteca.ro (casă şi grădină), Informateca.ro (generalist), Pedagoteca.ro (educaţie) şi Agroteca.ro (agricultură). CASOTECA este site-ul care se bucură de cel mai mare succes, creşterea constantă transformându-l într-unul dintre liderii publicaţilor Home&Garden.