METRO anunţă lansarea oficială a aplicaţiei mobile METRO în România, o alternativă digitală, modernă a tradiţionalului card METRO, care urmăreşte să ofere clienţilor o experienţă de cumpărături mult mai eficientă, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. România se număra printre cele nouă ţări din Europa în care noua aplicaţie a fost lansată.
Cel mai nou partener digital al clienţilor METRO, aplicaţia METRO, poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât şi Android, şi poate fi descărcată gratuit din App Store şi PlayStore.
Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România, a declarat: "La METRO depunem eforturi zilnice pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri. Le înţelegem nevoile în schimbare şi ne adaptăm pentru a le face viaţa mai uşoară. Lansarea aplicaţiei METRO este în linie cu direcţia de investiţii în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, şi vine în completarea unei experienţe de cumpărare facile şi eficiente. Aplicaţia este complet operaţională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informaţiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicaţia METRO este un serviciu digital ce le oferă clienţilor posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO şi să se informeze direct din telefonul mobil."
Potrivit comunicatului, printre beneficiile aplicaţiei METRO se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse METRO oricând, informaţii actualizate 24h din 24h despre disponibilitatea produselor cât şi despre preţul lor, la nivel de magazin.
O listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon, balanţa punctelor de loialitate şi informaţii despre magazine sunt câteva dintre atuurile aplicaţiei METRO.