Millenium Communications îşi schimbă numele sub care a fost cunoscut de mai mult de 10 ani în industria de comunicare. Millenium People devine un grup de comunicare sub umbrela căruia activează mai multe entităţi de business: Bortun• Olteanu, Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute şi Fundaţia Gala Societăţii Civile, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Toate diviziile de business ale vechiului Millenium au devenit atât de puternice, încât fiecare avea un tip de notorietate, o reputaţie doar a sa. Era un pic schizofrenic: o parte importantă din comunitatea de marcom ne ştia doar ca organizatori de festivaluri, eventual doar de AdPrint, alţii ştiau că facem doar Internetics, alţii ştiau doar de Gala Societăţii Civile sau cuplate. Era o parte care ne ştia doar ca agenţie de PR, alta doar ca agenţie de BTL. Când a apărut Rusu+Bortun Brand Growers, cu activităţi de strategie şi manifestare de brand, confuzia a atins un punct maxim", a declarat Andrei Bortun, Preşedinte Millenium People, discutând despre motivele care au dus la rebranding.