• Rezultatele Raportului Canalys din al treilea trimestru din 2008 demonstrează poziţia de top a Mio pe piaţa dispozitivelor de navigare GPS din regiunea Europei Centrale şi de Est
Cele mai noi date ale Raportului Canalys plasează Mio Technology pe prima poziţie ca producător de hardware pe piaţa dispozitivelor GPS din Europa Centrală şi de Est. În al treilea trimestru, producătorul de GPS-uri a obţinut o cotă de piaţă de aproximativ 33%, ceea ce îi asigură companiei Mio poziţia de lider în Europa Centrală şi de Est. Mio Technology deţine de asemenea o poziţie de lider în regiune pe piaţa dispozitivelor PDA (Personal Digital Asistent), cu GPS integrat şi software de navigaţie, cu o cotă de piaţă de aproximativ 71%.
"Este demonstrată încă o dată puterea brand-ului Mio, compania obţinând după al treilea trimestru din 2008 o cotă de aproximativ 33% pe o piaţă cu o competitivitate puternică în regiunea noastră. Oferindu-le utilizatorilor finali servicii de calitate precum actualizări gratuite ale hărţilor, un call-center dotat cu tehnologie modernă, cele mai bune hărţi locale şi un software inovativ, acest lucru este răsplătit. În prezent, cererea pentru dispozitive de navigaţie este mare, iar datele de mai sus arată că utilizatorii preferă calitatea produselor", a declarat Anna Janas, Senior Brand manager, Mio Technology pentru Europa Centrală şi de Est.
Mio Technology dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio Technology are peste 1.500 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 47 de ţări.
Mio este compania care prevede că mobilitatea în viaţa de zi cu zi şi în afaceri va fi un punct de referinţă în viitor. Produse precum sisteme de navigaţie pentru maşini, sisteme de navigaţie portabile şi PDA-uri au fost dezvoltate luând în considerare nevoile clienţilor. Sloganul Mio "Explorează mai mult" este centrat pe schimbarea modului în care utilizatorii experimentează lumea, arătându-le acestora că pot explora uşor şi în deplină libertate. În prezent, Mio Technology este lider în vânzările de dispozitive GPS în Europa Centrală şi de Est şi numărul trei la nivel mondial.