Mokka anunţă lansarea cardului său virtual Mastercard, care este disponibil pentru clienţii Mokka în aplicaţia mobilă Mokka, disponibilă atât pentru Android, cât şi pentru iOS, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, cardul virtual extinde populara gamă de produse Mokka, ce permite consumatorilor să se înregistreze instantaneu pentru acest serviciu, să obţină finanţare, să amâne plata pentru achiziţiile în mii de magazine, să acceseze avansuri în numerar şi multe altele.
Cardul virtual Mokka este emis în parteneriat cu DiPocket, un fintech de top specializat în emiterea de carduri şi plăţi, care operează în Uniunea Europeană şi Marea Britanie. Cardul virtual poate fi utilizat de clienţii Mokka în orice magazin unde se acceptă plata cu card Mastercard şi astfel se extinde gama de magazine în care clienţii pot utiliza serviciile Mokka pentru a plăti în rate. Cardul virtual poate fi încărcat în portofelele GooglePay şi ApplePay pentru a fi utilizat atât în magazine online, cât şi în magazinele tradiţionale.
Odată cu cardul virtual Mokka, fintech-ul lansează şi o experienţă unică de cumpărături în aplicaţie, care le permite comercianţilor promovarea către clienţii Mokka, iar consumatorilor să facă cumpărături în toate marile magazine online, fără să părăsească aplicaţia mobilă Mokka.
"Cardul virtual Mokka este complet integrat în experienţa aplicaţiei mobile Mokka şi în limita avansului nostru, care se poate reînnoi, ceea ce simplifică semnificativ plata achiziţiilor. Cu cardul virtual Mokka, ne împlinim promisiunea de a face serviciul Mokka disponibil pentru plăţi flexibile, în rate, în orice magazin în doar câteva secunde", spune Irene Shvakman, cofondatoarea companiei.
"Suntem cu adevărat entuziasmaţi să fim partenerii de emitere pentru programul de carduri Mokka, extinzând astfel şi mai mult participarea noastră la dezvoltarea pieţei fintech din Europa Centrală şi de Est. DiPocket deserveşte jucători de top din industrie, precum Mokka, furnizând soluţii de plată integrate pentru a susţine oferte inovatoare şi a stimula opţiunile consumatorilor. Aşteptăm cu nerăbdare să continuăm colaborarea cu echipa Mokka şi împreună să exercităm un impact pozitiv asupra pieţei", spune Fedele di Maggio, co-fondator şi CEO al DiPocket.
Pe lângă faptul că accesul la cardul virtual este instantaneu pentru clienţii Mokka, produsul oferă şi alte numeroase beneficii pentru consumatori, cu o singură plată de abonament lunar. Consumatorul poate alege din mai multe planuri de plată simple pentru rambursarea tuturor achiziţiilor efectuate cu cardul virtual, optând pentru 3, 6 sau 10 luni, eliminând astfel dobânzile şi taxele ascunse, percepute de obicei de produsele tradiţionale de finanţare. Toate tranzacţiile cu Mokka sunt rambursate folosind o singură dată de facturare lunară pentru a evita situaţia în care clienţii sunt nevoiţi să plătească pentru achiziţii diferite, la date diferite, în cursul aceleiaşi luni. Mai mult, acum este posibil să se realizeze cumpărături cu cardul virtual direct din aplicaţia mobilă Mokka astfel încât toate magazinele preferate sunt la îndemână.
Pentru a obţine accesul la cardul virtual Mokka, consumatorii trebuie să se înregistreze pentru acest serviciu prin descărcarea aplicaţiei sau realizând o achiziţie la unul dintre magazinele partenere ale companiei. Algoritmul Mokka ia în considerare comportamentul de cumpărare şi plată al clientului şi îi creşte automat avansul care se poate reînnoi, deschizând totodată accesul la servicii suplimentare, cum ar fi cardul virtual în aplicaţia mobilă.