Muller Dairy România, filială a producătorului german de lactate cu acelaşi nume, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 2,5 ori mai mare decât cea din 2009, ca urmare a investiţiilor în promovare şi extinderea distribuţiei la nivel local, şi a rămas pe pierdere, a anunţat compania. În 2009 compania a înregistrat afaceri de 16,2 milioane de lei, potrivit datelor transmise Ministerului Finanţelor.
"Am reuşit să creştem pentru că avem 100 de hostesse care promovează produsele companiei în magazine la fiecare sfârşit de săptămână, făcându-le cunoscute. De asemenea, am dezvoltat pachete convenabile de produse şi am mărit distribuţia la nivel local", a declarat directorul general al Muller România, Tzafrir Granat, citat de Mediafax. El estimează pentru 2011 o creştere de două cifre a afacerilor.
Anul trecut, compania a rămas pe pierdere, după ce în 2009 a avut un rezultat negativ de 20 de milioane de lei.
"Investim foarte mult în dezvoltare şi nu avem încă profit. Atingerea profitabilităţii face parte din planul pe care îl avem pe cinci ani de la intrarea pe piaţa din România. Compania a înregistrat anul trecut pierderi care se încadrează în planul nostru", a adăugat Granat.
Grupul german Muller a intrat în august 2008 pe piaţa lactatelor din Ro-mânia.
Granat a adăugat că retailul modern aduce 70% din vânzările companiei, restul fiind generat de magazinele tradiţionale.