Murfatlar, liderul pieţei de vin din România, anunţă o nouă campanie de imagine pentru toamna acestui an, în cadrul căreia a adăugat argumente şi valori noi pentru reconfirmarea poziţiei pe piaţa autohtonă.
"Dobrogea este cunoscută drept cea mai călduroasă zonă din România şi asta face să avem o recoltă foarte bună an de an. Viţa de vie este o plantă care iubeşte soarele, iar aici în podgorie îl găseşte din plin. Temperaturile mai ridicate, duc de obicei, la vremea culesului, către struguri mai copţi, aroma îmbelşugată şi acumulări de zahăr mai mari, ceea ce, pe scurt, echivalează cu dobândirea unei calităţi excepţionale a vinurilor din podgoria Murfatlar. Poziţia de lider o demonstrează", a declarat Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.
Beneficiind de unul dintre cele mai potrivite amplasamente naturale, podgoria Murfatlar este aşezată în sud-est-ul României, între Dunare şi Marea Neagra, în centrul Podişului Dobrogei. Este locul în care viţa-de-vie trăieşte de mii de ani. Aici soarele străluceşte mai puternic ca nicaieri , viţa creşte viguros în solul arid specific regiunii, iar precipitaţiile sunt reduse. Noul spot al campaniei de imagine surprinde această realitate şi faptul că "Murfatlar este un loc binecuvântat".
Campania de imagine Murfatlar este realizată de agenţiile Next şi Cap: Codin Caradimu - copywriter Cap, Ioana Pârvan - art director Cap, Costin Popescu - creative director Cap, Sorin Popescu - director general Next Advertising, Daciana Negoiţă - senior account executive Next Advertising, Linus Ewert - regizor, împreună cu echipa Murfatlar şi casa de producţie Multi Media Est.
În prezent, Murfatlar are o cotă de piaţă de 30% şi este de patru ani lider al pieţei autohtone de vin, timp în care s-a detaşat categoric de ceilalţi producători prin sumele investite în tehnologie, prin numărul de branduri scoase pe piaţă şi prin investiţiile făcute în studii de piaţă. Cifra de afaceri realizată de compania Murfatlar în 2006 a fost de 36 milioane de euro, obiectivul pentru anul 2007 fiind de 42 milioane de eur. Producţia de vin de anul trecut a fost de 16 milioane de litri de vin şi se estimează pentru 2007 o producţie de vin similară şi de o calitate cu totul specială. Aşa cum i s-a dus vorba recoltei din "86 că a fost una foarte bună, licoarea bahică ce va purta pe etichetă anul 2007 îşi va căpăta un loc de frunte în orice colecţie.