Compania autohtonă "Complet Electro Serv"(CES), membră a grupului "Altex", a lansat zilele trecute, la CERF 2007, brandul de echipamente IT şi electronice Myria, în parteneriat cu "Intel" şi "Microsoft". Gama Myria cuprinde sisteme desktop, portabile şi video. Sistemele Myria prezentate la ediţia de anul acesta a CERF sunt construite pe cea mai nouă tehnologie "Intel", au sistem de operare Windows Vista preinstalat şi sunt Office Ready PC. Totodată, sub acest brand au mai fost prezentate opt modele de televizoare cu plasmă sau LCD.
Prezent la această lansare, Dan Ostahie, preşedinte şi director executiv al "Altex", a declarat: "Industria IT&C este în creştere, serviciile devin mai complexe şi de aceea şi partea hardware trebuie să evolueze. Noi am construit un brand accesibil, cu care sperăm să cucerim consumatorii români".
Echipamentele Myria vor fi construite pe linia de producţie inaugurată la începutul acestui an de CES - o investiţie de 1,5 milioane de euro. Producţia se face automatizat, pe singura linie profesională de producţie din sud-estul Europei, cu o productivitate de un PC pe minut. Atât testarea produselor finite, cât şi a sistemului de operare sau a celorlalte aplicaţii software se face automatizat, ca parte a procesului de producţie.
Produsele Myria sunt disponibile în cele peste 100 de magazine "Altex" şi în cele 15 magazine "Media Galaxy" din toată ţara.