National Geographic Channel şi-a prezentat recent noua imagine, precum şi noua grilă de programe, într-un pachet on-air completat de un slogan provocator adresat tuturor spectatorilor săi: "Mai gîndeşte-te".
Acest slogan încorporează pasiunea canalului tv de a crea divertisment inteligent şi inovator pentru telespectatorii care vor să afle mai multe despre ştiinţă, tehnologie, istorie, plante şi animale sălbatice, oameni, locuri şi evenimente marcante.
Noua infăţişare on-air a canalului National Geographic include cinci spoturi de imagine: Art gallery (Galeria de Artă), Robot (Robot), Enviroment Green (Verde natural), Raindrops Web (Picături de web) şi Iceberg, precum şi o nouă grilă de programe care cuprinde secţiuni tematice de cîte două ore, de luni pînă vineri, între orele 22.00 - 24.00: Lunea: Flashback; Marţea Dezastrelor; Miercurea: Construit de mîna omului; Joia sălbatică; Vinerea: Acces.
De la lansarea sa în România în anul 1998, canalul National Geographic a înregistrat un număr de peste 2 milioane abonaţi, şi se apropie de un grad de acoperire de 100%.
La nivel global, National Geographic Channel este disponibil în peste 230 de milioane de cămine din 153 de ţări, în 27 de limbi.