Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare şi produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2023. Principalele motoare care au impulsionat business-ul la începutul anului au fost rezultatele raportate de showroom-ul deschis în mai 2023, dar şi colaborările cu arhitecţi, numărul lor crescând cu 15%, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit reprezentanţilor Neakaisa.ro, showroom-ul din Bucureşti, inaugurat în mai 2023, a continuat să aibă un impact pozitiv asupra evoluţiei business-ului în primul trimestru al anului, după ce în 2023 a generat circa 10% din cifra de afaceri raportată. În acelaşi timp, compania a consolidat parteneriatele cu comunitatea de arhitecţi, numărul de colaboratori crescând cu 15% în acest început de an.
Un alt factor esenţial în dinamica business-ului este dezvoltarea şi diversificarea gamei de produse, circa 10% din veniturile raportate în primul trimestru al anului fiind generat de producători noi, care nu se regăseau în portofoliul Neakaisa.ro în perioada similară a anului anterior, potrivit comunicatului.
Oraşele care au generat cele mai multe vânzări în primul trimestru al anului rămân Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Constanţa, iar în ceea ce priveşte evoluţia coşului mediu raportat în primele trei luni, aceasta s-a situat la nivelul lui 2023, circa 1.880 de lei, pe fondul unui număr mai ridicat de comenzi plasate.
"Anul acesta este unul de consolidare şi de dezvoltare pe toate verticalele business-ului: showroom, portofoliu de produse, colaborările cu arhitecţii. În continuare mizăm pe calitate, simplitate, unicitatea design-ului, diversitatea produselor şi sinergia dintre prezenţa fizică a brandului prin showroom şi cea din online. Mediul de business continuă să fie unul imprevizibil, e-commerce-ul este o piaţă puternic concurenţială, care începe să fie penetrată inclusiv de jucători străini, aşa că strategia noastră este să rămânem relevanţi, să oferim o experienţă de cumpărare excelentă şi să creştem sustenabil", declară Laura Sardescu, Co-fondator şi Director General Neakaisa.ro, se menţionează în comunicat.
Pentru finalul lui 2024, Neakaisa.ro îşi menţine obiectivul unei creşteri organice de 10%, luând în considerare contextul economic local şi internaţional, precum şi creşterea competitivităţii în toate verticalele e-commerce-ului. Compania are în focus digitalizarea şi automatizarea proceselor interne, formarea şi dezvoltarea continuă a angajaţilor, rafinarea experienţei omnichannel oferite clienţilor, consolidarea relaţiei cu comunitatea locală de arhitecţi şi designeri, extinderea şi diversificarea portofoliului de produse.