Compania Nestle România lansează pe piaţa dulciurilor Joemix - un produs cu o formă neconvenţională, o combinaţie inedită de ciocolată Nestle şi ingrediente crocante. Joemix intră pe segmentul "small bites" (gustări de ciocolată în format mic), mai puţin exploatat în România, care, conform, estimărilor Nestle, a cumulat în anul 2004 aproximativ 650 tone. Potrivit estimărilor companiei Nestle România, valoarea vînzărilor pe segmentul "small bites" a fost, anul trecut de 5,4 milioane de euro, dintr-un total de 150 de milioane de euro, cît a reprezentat în valoare piaţa dulciurilor din România. Prin lansarea produsului Joemix pe segmentul "small bites", compania Nestle România îşi propune să crească piaţa dulciurilor, care mai cuprinde tablete de ciocolată, napolitane batoane de ciocolată şi praline.
Pentru confecţionarea gamei Joemix, care presupune combinarea ingredientelor într-o formă ingenioasă, Nestle România a deschis o nouă linie tehnologică la fabrica sa din Timişoara.
Imaginea unui elefant cu aripi mirosind o floare şi "Lupul îşi schimbă părul, dar zgîrie rău" sînt sînt două dintre cele şase combinaţii inedite de imagini şi proverbe, prezente pe ambalajele Joemix. Sub sloganul "Gusturile nu se discută, se mixează", Joemix îi provoacă pe consumatori să privească mixurile neconvenţional şi să trimită propriile combinaţii de imagini şi de cuvinte, participînd la un concurs de creativitate. Joemix este o combimaţie de 65% ciocolată fină Nestle cu lapte, 10% foaie crocantă de napolitană Joe, la care se adaugă arahide bine prăjite şi/sau stafide.