Nestle raportează vânzările pe primele nouă luni al anului 2024

R.S.
Companii / 17 octombrie

Nestle raportează vânzările pe primele nouă luni al anului 2024

Grupul Nestle raportează vânzările pe primele nouă luni ale anului 2024 şi anunţă o creştere organică de 2,0%, cu o creştere internă reală pozitivă (RIG). RIG a fost de 0,5%, într-un mediu de scădere a cererii consumatorilor şi de acţiuni întreprinse în al treilea trimestru pentru a reduce stocurile clienţilor. Pricingul au fost de 1,6%, în scădere în urma creşterilor fără precedent din ultimii doi ani. Vânzările totale raportate s-au ridicat la 67,1 miliarde CHF (9 luni-2023: 68,8 miliarde CHF), în scădere cu 2,4%. La nivelul întregului an 2024, compania se aşteaptă să aibă o creştere organică a vânzărilor de aproximativ 2%, conform unui comunicat transmis redacţiei.

 

Laurent Freixe, Nestle CEO, a comentat: "Am înregistrat o creştere organică a vânzărilor, determinată de o creştere internă reală pozitivă. Cererea consumatorilor a scăzut în ultimele luni şi ne aşteptăm ca tendinţa să rămână aceeaşi. Având în vedere această context şi acţiunile de reducere a stocurilor clienţilor în al patrulea trimestru, ne-am actualizat perspectivele pentru întregul an, şi previzionăm o creştere organică a vânzărilor de aproximativ 2%, în linie cu primele nouă luni", potrivit comunicatului.

Vânzări la nivel de grup

Creşterea organică a fost de 2,0% pentru cele nouă luni, similară cu 2,1% obţinută în prima jumătate a anului. RIG a fost de 0,5%, afectat de cererea consumatorilor şi de consecinţele generate de tensiunile geopolitice. Pricingul fost de 1,6%, continuând să se normalizeze după creşteri fără precedent în ultimii doi ani. În al treilea trimestru, creşterile de preţuri la categoriile de Dulciuri şi Cafea generate de costurile mai mari ale materiilor prime au fost parţial compensate de impactul activităţii promoţionale în alte categorii precum Hrană pentru Animale de companie . Din punct de vedere geografic, creşterea organică a fost determinată de pieţele emergente şi Europa, care împreună au compensat o uşoară scădere în America de Nord. Pe pieţele dezvoltate, creşterea organică a fost de 1,1%, cu pricing şi RIG pozitive. Pe pieţele emergente, creşterea organică a fost de 3,5%, condusă de pricing cu RIG pozitiv.

Creşterea organică a fost de 3,3%. RIG a fost de 0,8%, devenind uşor negativ în al treilea trimestru, reflectând cererea consumatorilor şi delistări temporare în retail. Pricing-ul a fost de 2,5%. Vânzările raportate au scăzut cu 1,8%, la 13,9 miliarde CHF. Zona a înregistrat câştiguri de cotă de piaţă la categoriile Hrana pentru animale de companie şi Cafea solubilă.

În funcţie de categoria de produse, cel mai mare contributor la creştere a fost Purina PetCare, care a înregistrat o creştere medie de o singură cifră, determinată de mărcile premium Purina ONE, Gourmet şi Pro Plan. Categoria de Cafea a înregistrat o creştere medie de o singură cifră, condusă de cafeaua solubilă NESCAFÉ şi produsele Starbucks. Categoria Dulciuri a înregistrat o creştere medie de o singură cifră, alimentată de impulsul continuu pentru KitKat şi mărcile locale cheie. Nestle Professional a înregistrat o creştere medie de o singură cifră, condusă de soluţiile pentru băuturi.

Rezultatele financiare ale Nestle România pe primele nouă luni al anului 2024

"Pe primele nouă luni ale acestui an, Nestle România a înregistrat o creştere organică de 5,7%. Ne dorim să ne consolidăm performanţa de până acum şi să marcăm al unsprezecelea an consecutiv de creştere, aşa cum ne-am stabilit ca obiectiv la început de an. Sunt foarte mândră de echipa noastră şi le mulţumesc pentru eforturile susţinute pe care le fac în fiecare zi, pentru implicare şi pentru că dovedim că suntem o echipa unită, puternică şi performantă", spune Silvia Sticlea Country Manager, Nestle România, se menţionează în comunicat.

Pe lângă rezultatele financiare, Nestle România s-a implicat în proiecte educaţionale în şcoli, care vor continua şi din această toamnă, în campanii de comunicare cu privire la risipa alimentară şi la importanţa colectării selective a deşeurilor, dar şi în donarea de alimente către partenerii de la Banca pentru Alimente, unde au fost duse 28 tone de produse în valoare de 134.504 CHF.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9720
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5778
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2956
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9484
Gram de aur (XAU)Gram de aur394.4609

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
prow.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb