Vânzările de ţigări electronice, accesorii şi consumabile (lichide şi arome) au fost în creştere, anul trecut, potrivit lui Nicu Acsinte, din cadrul Vapers One, care apreciază: "Considerăm că acest lucru s-a datorat şi faptului că toţi cei care au încercat să utilizeze ţigara electronică au înţeles că produsele de calitate sunt de preferat în faţa celor cu provenienţă incertă. În acelaşi timp, au fost şi clienţi care au privit ţigara electronică doar ca pe o măsură de renunţare treptată la necesarul de nicotină, lucru pe care au reuşit să-l obţină cu ajutorul acestui dispozitiv".
Ţigara electronică şi accesoriile aferente sunt apreciate şi solicitate şi în alte ţări europene, potrivit lui Nicu Acsinte, care menţionează că site-urile europene care prezintă magazine de specialitate sunt în continuă creştere şi diversificare a produselor pe care le propun.
Domnia sa apreciază că anul în curs va consolida încrederea viitorilor consumatori, ca urmare a reacţiilor pe care vechii consumatori le au pentru acest produs.
"Întotdeauna a existat o perioadă de testare atunci când au apărut produse revoluţionare pe piaţă, de aceea şi ţigara electronică s-a încadrat perfect în această adevărată dezbatere mondială", susţine reprezentantul Vapers One, adăugând: "În mod cert poziţionarea consumatorilor este vădit interesată de a testa cât mai multe variante ale ţigării electronice şi mai ales a lichidelor şi aromelor care sunt disponibile în magazinele noastre. Chiar consumatorii sunt cei care ne informează direct pe reţelele de socializare şi nu numai, despre apariţia unor device-uri noi şi ne propun comercializarea lor".
În opinia domnului Acsinte, noile reglementări europene vor avea cu precădere efecte asupra produselor consumabile, adică lichidele sau bazele pentru prepararea individuală de lichide care conţin nicotină până la un anumit procent.
"Va exista, probabil, un sistem de accizare pentru aceste produse, însă suntem siguri că, datorită cererii tot mai crescute pe plan mondial, şi producătorii vor reduce preţurile, iar pentru utilizatori, chiar accizate, aceste lichide nu se vor scumpi într-atât încât să îi facă să renunţe la ţigara electronică în favoarea celei clasice. Considerăm că ţigările electronice nu ar trebui să intre în categoria produselor accizabile", ne-a spus Nicu Acsinte, apreciind: "În România, există mulţi comercianţi ai acestor produse, însă circa 90% dintre aceştia promovează produse de slabă şi îndoielnică provenienţă şi calitate. Acest lucru se reflectă direct în opţiunile consumatorilor, dacă au neşansa să cumpere astfel de produse, putând considera că ţigara electronică nu este un produs potrivit pentru ei, opţiunea fiind de a renunţa la scurtă vreme după prima încercare".
Potrivit statisticilor, compania Vapers One are permanent clienţi noi, dar şi pierderi de clienţi, după cum ne-a spus domnul Acsinte, care estimează că, anul trecut, societatea a înregistrat atât creşteri punctuale, cât şi scăderi, în anumite perioade: "Pentru anul 2014, suntem direcţionaţi spre menţinerea cifrei de afaceri a anului precedent. Acest lucru îl apreciem ca fiind pozitiv pentru moment, şi din perspectiva apariţiei altor comercianţi în domeniu. Vom pune accent pe calitate şi, în special, pe schimbul permanent de păreri pe care îl avem cu clienţii noştri".
În 2013, compania a investit în dotarea celor două showroom-uri pe care le are în Bucureşti.
Vapers One are în portofoliu întreaga gamă de produse legate de ţigara electronică, accesorii şi consumabile pentru aceasta.
Potrivit reprezentantului societăţii, statisticile companiei arată că cele mai solicitate produse sunt kit-urile pentru începători, "pentru că oferă un maxim de simplitate în utilizare, alături de preţuri foarte prietenoase".