Nivea îşi păstrează şi în 2010 titulatura de cea mai puternică marcă de îngrijire personală şi a pielii, obţinând în acest an două distincţii importante din partea partenerilor de afaceri şi a consumatorilor. În cadrul Galei Premiilor Piaţa din luna octombrie a acestui an, Nivea a fost votată de peste 1000 de comercianţi "cel mai puternic brand de îngrijire personală", pentru a doua oară consecutiv. De asemnea, la începutul anului 2010 consumatorii au ales Nivea "cea mai de încredere marcă de cosmetice" şi "cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii" prin intermediul studiului Reader"s Digest Most Trusted Brands, informează un comunicat remis redacţiei.
"Pilonii strategici ai succesului mărcii Nivea au fost dintotdeauna apropierea de consumatori şi construirea unui parteneriat de încredere cu comercianţii. Cele două distincţii primite în acest an confirmă că valorile mărcii Nivea - apropiere, onestitate - combinate cu un bun raport calitate - preţ sunt din ce în ce mai relevante în această perioadă dificilă", a declarat Erik Hageleit, General Manager Beiersdorf România.