Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), firmă de avocatură independentă din ţara noastră, a implementat platforma KeyVision pentru managementul operaţional al activităţii sale, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP a precizat: "KeyVision ne oferă infrastructura necesară pentru redefinirea conceptului de "informaţie la un click distanţă" în cadrul organizaţiei noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei în domeniul serviciilor avocaţiale, ne-am propus să creştem substanţial gradul de digitalizare a activităţilor din cadrul NNDKP în beneficiul imediat al clienţilor noştri. Acest proces de o amploare substanţială şi cu impact la toate nivelele de interacţiune cu clienţii şi partenerii noştri a fost parcurs în două etape desfăşurate în ultimii trei ani:
1.implementarea soluţiei complete de document management M-Files
2.implementarea KeyVision care adresează într-o manieră integrată diferitele activităţi din cadrul firmei şi oferă atât o imagine de ansamblu cât şi de detaliu a acestora din perspectiva profesională, financiară, de business development, de HR şi de pregătire profesională".
Conform sursei, platforma KeyVision include funcţionalităţi complete de timesheet şi facturare, managementul proiectelor şi al dosarelor de instanţă, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning şi Conflict Check. Ea oferă de asemenea posibilitatea compilării unui set de rapoarte financiare, de management, de analiză la nivelul fiecărui client sau categorii de clienţi, precum şi la nivelul fiecărei practici sau departament.
George Barcun, general manager SoftVenture a menţionat: "KeyVision a fost implementată în cadrul NNDKP odată cu rescrierea aplicaţiei pe o platformă modernă şi cu o interfaţă mai prietenoasă. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatură, adresând toate procesele şi departamentele. În plus, am introdus funcţionalităţi complexe precum CRM, e-Learning şi Conflict Check. Acestea au fost completate de funcţionalităţile de instanţă şi insolvenţă, precum şi o integrare cu sistemul de document management M-Files şi cu alte aplicaţii de business disponibile în cadrul NNDKP, rezultând un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP".