• Baza de clienţi s-a redus
Numărul abonamentelor la serviciile UPC România a crescut uşor în trimestrul al doilea, la 1,542 milioane, cu evoluţii pozitive pe cablu digital, televiziune prin satelit, internet şi telefonie, însă numărul de clienţi a scăzut din cauza declinului pe serviciile de cablu analog.
Baza de clienţi a coborât la 1,124 milioane, de la 1,139 milioane la 31 martie, când numărul abonamentelor era de 1,54 milioane, potrivit raportărilor companiei olandeze UPC Holding, controlată de grupul american Liberty Global, anunţă Mediafax.
Numărul total al clienţilor pe serviciile video a coborât de la 1,139 milioane la 1,124 milioane în perioada analizată, cu o scădere semnificativă pe cablu analog, de la 599.700 la 567.600 de abonaţi.
Pe cablu digital compania a înregistrat însă o creştere a numărului de clienţi, de la 304.500 la 314.700, iar pe televiziune prin satelit de la 235.500 la 242.200.
Numărul abonaţilor la serviciile de internet ale UPC a urcat de la 256.200 la 258.000, iar pe segmentul de telefonie compania a câştigat 15.000 de clienţi, de la 144.800 la 159.800.
De la începutul acestui an, numărul abonamentelor la serviciile UPC România a coborât uşor, de la 1,552 milioane la 1,542 milioane, dar compania a înregistrat creşteri pe cablu digital, televiziune prin satelit, internet şi telefonie.
Comparativ cu jumătatea anului trecut, numărul clienţilor UPC pe cablu digital, televiziune prin satelit şi telefonie a crescut, însă abonamentele la cablu analog şi internet s-au redus ca număr.