Numărul clienţilor Vodafone România a scăzut cu 0,6%, în primul trimestru al anului fiscal încheiat la 30 iunie 2009, comparativ cu perioada anterioară, ajungând la 9.532.530 abonaţi, potrivit indicatorilor financiari publicaţi azi de către companie.
Pe de altă parte, numărul de clienţi consemnat corespunde unei creşteri cu 5,2% faţă de anul precedent, în timp ce veniturile din servicii au scăzut cu 17,3 procente în trimestrul I din anul fiscal 2009/2010, comparativ cu valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă din anul precedent.
"Rezultatele noastre financiare reflectă impactul situaţiei economice, la care Vodafone nu este imună, dar şi al deciziilor de reglementare intrate în vigoare în această perioadă. Venitul mediu pe utilizator a scăzut faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe măsură ce clienţii noştri au început, din cauza crizei financiare, să-şi limiteze consumul serviciilor de comunicaţii, pentru un mai bun control asupra costurilor", a declarat Liliana Solomon, CEO Vodafone România.