Panfoods România a lansat, începînd cu luna mai, timp de 11 săptămîni, o nouă campanie promoţională pentru brandul Amigo, în care vor fi acordate 15.046 premii în valoare totală de 133.000 dolari. În prezent, Amigo deţine circa un sfert din piaţa cafelei solubile din România.
Marca Amigo a înregistrat în România, în 2004, un volum de vînzări cu 10% mai mare faţă de 2003 precedent, iar producătorii estimează că, pînă la sfîrşitul anului, va fi înregistrată o creştere a vînzărilor de cel puţin 10%, comparativ cu anul 2004, potrivit unui comunicat al companiei.
La promoţia adresată marelui public participă toate tipurile de cutii Amigo de 50 de grame, 100 de grame şi de 300 de grame, precum şi pliculeţele Amigo instant şi Amigo Premio de 1,8 grame. Pentru a participa la promoţie, cumpărătorii trebuie să trimită într-un plic 10 ambalaje Amigo de 1,8g (în orice combinaţie) sau o folie protectoare de aluminiu de la una din cutiile Amigo de 50g, 100g, sau 300g împreună cu datele personale la adresa indicată de companie pe ofertele de concurs.
Timp de 11 de săptămîni, consumatorii Amigo au posibilitatea să cîştige, prin tragere la sorţi, 40 de premii în valoare de 300 dolari, iar la finalul promoţiei vor fi extrase şase premii, constînd în trei automobile Volkswagen Passat Limousine şi trei excursii de cîte două persoane la Cannes, pe Coasta de Azur.
Primii 15.000 de participanţi la promoţie primesc automat cîte un mini-mixer pentru cafe frappe Amigo.