Kandia şi-a schimbat identitatea, prezentând o nouă reţetă, o nouă formă şi un nou ambalaj, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Schimbarea principală pe care Kandia o aduce acum consumatorilor este noua reţetă, aceasta modificându-se pentru a include o mai mare abundanţă de masă de cacao. Totodată, forma noii tablete are alveole mai mici, care permite topirea mai lentă a ciocolate şi savurarea buchetului de arome.
Gabriela Munteanu, Marketing Manager, Kandia Dulce, a declarat: "Noua ciocolată Kandia păstrează tradiţia care o diferenţiază de celelalte branduri: o reţetă unică cu o cantitate mare de cacao şi textură fină care o face să se topească treptat. Combinaţia de fructe cu ciocolată amăruie este greu de egalat, iar forma cu alveole mai mici intensifică gustul intens al ciocolatei. Dorim să oferim experienţe unice consumatorilor, momente pentru care să revină de fiecare dată la plăcerea gustului oferită de Kandia".