Marca de bere Skol lansează la nivel naţional campania promoţională "Cîştigi două premii dintr-un Skol!", desfăşurată pînă la data de 22 octombrie.
Consumatorii de bere din toată ţara au şansa de a cîştiga pe loc unul din cele opt mari premii a cîte 5.000 de dolari plus trei premii-surpriză, constînd în autoturisme, bani, produse electronice şi electrocasnice şi multă bere.
Elementul inedit al promoţiei "Cîştigi două premii dintr-un Skol!" îl reprezintă "Careul surprizelor". Pe lîngă cei 5.000 de dolari, cîştigătorii marilor premii obţin dreptul de a participa la o emisiune televizată în cadrul căreia pot descoperi încă trei premii aflate pe un panou special amenajat, iar cei mai norocoşi au şansa de a pleca acasă cu 25.000 de dolari.
Berea Skol este marcă internaţională, prezentă în 31 de tări, în România fiind un produs de calitate superioară al companiei United Romanian Breweries.
Obţinută prin sistemul special de filtrare "Clear Plus", Skol se remarcă prin gustul unic şi prin limpezimea deosebită. Începînd cu anul 2003, United Romanian Breweries a exportat pentru prima dată marca de bere Skol în Hong Kong, produsul bucurîndu-se de succes pe o piaţă cu un uriaş potenţial.