LG Electronics România anunţă rezultatele studiului de tip omnibus realizat în scopul identificării obiceiurilor românilor de urmărire a meciurilor din Cupa Mondială 2010 şi a utilizării noilor tehnologii de vizionare şi informare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform studiului omnibus realizat la nivel naţional, în perioada 25 iunie - 5 iulie 2010 33% dintre cei chestionaţi au urmărit meciurile de fotbal de la Cupa Mondială 2010, principalele surse de informare ale acestora fiind : televiziunea (98%), siteul oficial FIFA (9%) şi reţelele online de socializare (4%).
"Am realizat acest studiu pentru a identifica adoptarea noilor tehnologii de către consumatorii români, în contextul primei transmisii HD a unui campionat mondial de fotbal. Comportamentul şi aşteptările consumatorilor români sunt punctul de plecare pentru dezvoltarea strategiei LG de a oferi acestora cea mai bună experienţă de utilizare, prin produse cu cele mai avansate tehnologii. Prin seria de televizoare LG disponibilă pe piaţă, dorim să oferim consumatorilor o nouă experienţă a diverstismentului în propriile locuinţe, experienţă care va fi îmbunătăţită în mod constant, prin noi produse şi tehnologii," a declarat Sorin Spinu, Senior Sales Manager Home Entertainment LG Electronics România.