Ogilvy & Mather a fost desemnată cîştigătoare la pitch-ul de creaţie organizat de Unilever pentru cea mai recentă campanie Delma. La pitch au mai participat alte trei agenţii. Anul acesta provocarea echipei a fost găsirea unui concept creativ inovator, care să stîrnească încă o dată curiozitatea consumatorului şi să creeze în jurul lor interes cel puţin la fel de mult ca anul trecut. Asocierea a fost făcută cu o altă telenovelă românească, difuzată pe Antena 1 - "Secretul Mariei". Dacă anul trecut Delma îţi dădea posibilitatea să fii star în telenovela ta preferată, anul acesta campania a devenit inedită datorită interactivităţii: personajele principale din film cer sfatul telespectatorilor, îi întreabă ce ar face în locul lor într-o situaţie sau alta. Părerea fanilor contează: "Cu Delma, starurile vorbesc cu tine!".
Campania a fost derivată în modul unic de lucru al Ogilvy: comunicare de 360 de grade, avînd în centru asocierea cu telenovela "Secretul Mariei". S-au folosit cît mai multe dintre canalele de comunicare posibile: direct la raft prin fluturaşi pe pachet cu imaginea şi autograful personajelor din telenovelă, materiale de informare (POSM) în magazine, radio, presă pentru magazinele care vînd margarina Delma etc. La televizor, campania este susţinută prin: spoturi în care personajele din telenovelă cer ajutorul telespectatorilor în problemele "de viaţă" pe care le au ei în film, momente ale sponsorului în care personajele din telenovelă vorbesc cu cîştigătorii premiilor zilnice şi cartoane ataşate la începutul şi sfîrşitul fiecărui episod din telenovelă.