Echipa din Bucureşti a "Ogilvy PR" a primit premiul "Best Idea" pentru campania de PR pentru lansarea "Axe", considerată cea mai bună idee a unei campanii de PR, în cadrul reţelei companiei, din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Festivitatea de premiere a avut loc luna trecută la Praga, în cadrul EAME Leadership Meeting, reuniune la care au participat managerii birourilor locale "Ogilvy PR" din ţările europene, Africa şi Orientul Mijlociu. "Buzz", revista lunară a reţelei "Ogilvy Public Relations Worldwide", a consemnat acordarea acestui premiul în paginile sale.
Gabriela Lungu, Managing Director "Ogilvy Public Relations Worldwide Bucharest", a declarat: "Campania Axe a însemnat o amplă desfăşurare de forţe, atît creative, cît şi logistice. Distincţia primită are pentru noi o şi mai mare însemnătate, pentru că recunoaşte atît intensul efort al echipei noastre pe parcursul mai multor luni, cît şi rezultatele remarcabile pe care le-am obţinut. De asemenea, această campanie ne-a semnalat necesitatea creării unui departament specializat de marketing PR, prin care ne vom concentra pe promovarea imaginii de brand a produselor şi serviciilor clienţilor noştri".
În cadrul aceluiaşi eveniment au fost acordate alte două distincţii, "Best Insight" şi "Best of the Best", birourilor din Zurich şi din Istanbul.