Compania autohtonă de restaurări auto Oldtimer Studio a început o colaborare cu firma franceză de lubrifianţi YACCO, singurul brand care produce uleiurile speciale «LEGENDE» pentru automobilele de epocă şi colecţie. Creată în 1919 de către Jean Dintilhac în asociere cu fabricantul mărcii de automobile de lux, Hispano Suiza, Yacco este o întreprindere franceză care produce lubrifianţi pentru vehicule. De-a lungul anilor, Yacco a acumulat experienţă în studierea şi fabricarea de produse în acord cu caietele de sarcini ale principalilor constructori de automobile. Implicarea în sportul automobilistic a permis firmei Yacco să-şi testeze produsele pe bancul cel mai dur de probă, sportul cu motor. Începând cu anul 1931 a început colaborarea cu Citroen care a permis cucerirea a peste 522 de recorduri până în prezent.
Cătălin Cedric Ghigea şi Ovidiu Ionescu sunt proprietarii Oldtimer Studio, companie care s-a născut din pasiunea pentru vehicule istorice. Proiectul a demarat în primăvara anului 2002, prin amenajarea unui atelier complet utilat, finalizat în toamna aceluiaşi an. Cei doi au început cu restaurarea propriilor maşini, cu care au participat la cele mai importante competiţii de gen. Pentru Oldtimer Studio, cel mai mare câştig este salvarea de la distrugere a încă unui automobil care, odată restaurat, va căpăta statutul de vehicul istoric. Cei doi proprietari nu s-au împrumutat niciodată de la bancă, au reinvestit profitul şi au reuşit să crească prin propriile forţe. În ultimii patru ani, Oldtimer a restaurat aproximativ 60 de maşini clasice: Rolls Royce Phantom 2 coupe, Porsche 356, Cevrolet Corvette, Jaguar E Type, Lancia Aurelia, BMW 327, Talbot Lago, Facel Vega, Mercedes Benz 300S, 190SL, 230SL, Ferrari 330, 365 GTC, etc dar şi Aro şi Dacia.
Recent, domnul Ghigea ne-a declarat într-un interviu că restaurarea maşinilor clasice este o afacere care aduce un mic profit: "Plecând de la epave, nu este totdeauna uşor să estimezi necesarul de piese sau de ore de lucru. Riscurile pe care le prevezi la începutul proiectului au prostul obicei să se materializeze. Acest lucru afectează profitabilitatea. Investiţiile în anumite maşini clasice sunt profitabile. Cu cât modelul a fost fabricat în mai puţine exemplare cu atât valoarea maşinii este mai mare. La fel şi posibilitatea ca valoarea ei să crească în timp". La anumite modele de maşini clasice, în ultimii 10 ani s-au constatat creşteri ale valorii de până la 100%. În ultimii ani, investiţia în maşini clasice a depăşit stadiul de pasiune sau moft şi a fost certificată ca o metodă relativ puţin riscantă de a investi, ne-a mai spus domnul Ghigea.
Profilul clientului român pentru Oldtimer este reprezentat de iubitori de maşini clasice, proprietari de afaceri de familie sau liber profesionişti. Tot mai mult, apar clienţi din zona middle management al corporaţiilor. Din păcate, numărul clienţilor din România nu poate susţine o astfel de afacere de restaurare a maşinilor clasice, mai spune domnul Ghigea, sperând că în următorii ani apetitul pentru maşinile clasice va creşte şi în România.