Compania Omnilogic a raportat, pentru anul fiscal 2005, venituri totale de 162,3 milioane de dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 35% faţă de anul fiscal anterior.
Din această cifră de afaceri, 112 milioane dolari s-au realizat prin canalele de distribuţie de hardware şi software care au vizat zona afacerilor mici şi mijlocii, iar diferenţa provine din proiecte locale sau regionale, finanţate şi realizate cu partenerii externi sau vînzări directe în sectorul financiar-bancar, res-pectiv din sectorul operatorilor de comunicaţii şi mai puţin în administraţia publică. Vînzările companiei Omnilogic provin în proporţie de 90% de la furnizorii hardware şi software tradiţionali, din care se remarcă IBM (38 milioane dolari), urmat de Hewlett-Packard şi Cisco Sys-tems şi de mărci precum Dell, SUN, Nortel Networks, Lexmark, Xerox etc. Domnul Gabriel Marin, Managing director la OMNILOGIC, a spus: "Trebuie să admitem totuşi că aprecierea monedei naţionale în 2005, comparînd atît dolarul şi euro cu RON, a avut o influenţă extrem de favorabilă asupra rentabilităţii afacerilor IT&C pe piaţa naţională, întrucît marea majoritate a componentelor şi produselor din piaţă sînt importate, iar vînzările locale în RON au generat mai mulţi dolari sau euro pentru plăţile către furnizorii străini. Reacţiile de la partenerii noştri locali au confirmat faptul că zona de distribuţie cu valoare adăugată a crescut semnificativ din punct de vedere al rentabilităţii în 2005, comparativ cu 2004. Pe de altă parte, este adevărat că, în ansamblu, piaţa româ-nească nu a crescut în mod spectaculos. Piaţa tradiţională IT&C, chiar dacă scădem produsele şi serviciile specifice de telefonie, nu credem că a depăşit valori între 600-650 milioane dolari. Practic, Omnilogic şi partenerii săi au preluat pieţe care au aparţinut unor companii concurente mai puţin competitive".