Omniperform a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro în 2022

G.D.
Companii / 30 ianuarie 2023

Adrian Enache, CEO şi fondator Omniperform

Adrian Enache, CEO şi fondator Omniperform

Compania Omniperform a înregistrat în anul 2022 un avans de aproximativ 30% al cifrei de afaceri în comparaţie cu 2021, atingând aproximativ 2,8 milioane de euro, conform unui comunciat remis redacţiei. În ultimii patru ani, Omniperform a raportat o creştere de 400%.

Potrivit sursei citate, evoluţia înregistrată în anul 2022 s-a bazat pe creşterea adopţiei de inteligenţă artificială şi pe faptul că tot mai multe companii au înţeles nevoia de inovaţie şi de investiţii noi în mediul digital.

"Serviciile de comunicare digitală, media şi social media au stat la baza rezultatelor Omniperform din anul 2022. În paralel, transformarea digitală de la consumator către procesele interne a devenit prioritară pentru decidenţii din departamentele de marketing. Astfel, am dezvoltat capabilităţi de dezvoltare pentru a accelera transformarea digitală din echipele de marketing ale marilor companii şi calitatea campaniilor de comunicare către consumator," a declarat Adrian Enache, CEO şi fondator Omniperform.

Anul 2023 aduce o etapă de maturizare a companiei Omniperform şi de pregătire pentru preluarea de parteneri internaţionali. Astfel, compania anunţă intrarea în portofoliul Omniperform a operatorului de servicii medicale Anadolu Medical Center. Mai departe, Omniperform se va concentra pe inovaţie şi accelerarea produsului de automatizare a campaniilor de comunicare personalizate, şi pe preluarea de noi conturi la nivel local, din Europa şi din Statele Unite.

Principalul obiectiv al brandurilor din 2022 a fost consolidarea partenerilor de digital şi media pentru a accelera rezultatele campaniilor în mediul digital să aibă o soluţie ca întreaga activitate de digital şi media digitală să fie aliniată pentru consumator şi să nu mai existe fricţiuni între activele de campanie şi felul în care sunt expuse consumatorului în canale.

La nivel global, se observă tendinţa de accelerare a adoptiei inteligenţei artificiale, prin faptul că apar noi tehnologii care folosesc AI pentru înţelege mai bine şi pentru a răspunde activ la evoluaţi consumatorului - pentru a-i oferi acestuia ceea ce se aşteaptă. Astfel, identificăm tehnologii care folosesc AI şi analizează mai bine datele despre consumatori, generează audienţe mai bune pentru personalizare şi materiale creative. "2023 este anul în care apare conştientizarea la nivel general despre evoluţia şi rolul Inteligenţei Artificiale. Sunt doar câteva companii care au luptat pentru o mai bună experienţă a consumatorului, au investit şi au implicat modele sau soluţii de AI pentru a atinge acest obiectiv. În acest moment, observăm cum toate departamentele de marketing conştientizează nevoia de a inova pentru a-şi păstra proprii consumatori şi a câştiga unii noi şi caută parteneri ce le pot oferi aceste servicii în afara ofertei de servicii de advertising tradiţională", a declarat Adrian Enache, CEO Omniperform.

Omniperform a rulat în anul 2022 mai multe campanii B2B şi B2C personalizate şi a observat că firmele care au testat comunicarea personalizată s-au convins de avantajele acesteia şi au renunţat la o mare parte din campaniile generice online, subliniază sursa citată.

Proiectele principale de media sau digital media care au utilizat comunicarea personalizată au identificat creşteri de până la 400% ale volumului de consumatori care au reacţionat pozitiv faţă de advertisingul văzut (ad recall, message association şi/sau CTR). Omniperform observă, de asemenea, o tendinţă a companiilor de trecere către omnichannel şi de creare a propriilor canale de e-commerce sau ale partenerilor de e-commerce.

Compania a atras clienţi noi activi în mai multe industrii, de la FMCG, servicii financiare, logistice, energie, iar portofoliul de clienţi include companii precum DHL, Danone, Aptamil, Libresse, Sun Plaza, Somersby, Bucur, FAN Courier, Xella Group, Rompetrol (KMG International), Zewa, Tena, FAN Delivery, Nordic Food, Patria Bank, Ruvix, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb