OPINII OribilTV

MAKE
Ziarul BURSA #Editorial / 13 august 2009

MAKE

Salvatorii excavează, dezgroapă tub după tub, în final scot fetiţa căzută în puţ. Este moartă.

Spectacolul a fost televizat în direct. Trans­misiunea a durat ore în şir.

La fel, ieri a căzut un băieţel, tatăl lui a încercat să-l scoată şi a căzut şi el. Transmisie de la faţa locului.

Televizarea acestor evenimente tragice nu are nici o justificare.

Nu se justifică nici măcar comercial - creşterea audienţei este măruntă, de circa 0,5%.

Nu se justifică nici ca spectacol - ore la rând, nişte oameni se mişcă pe ecran, în jurul unui buldozer încremenit.

Nu se justifică nici ca solidaritate umană - ce să faci?, ei sunt acolo şi tu eşti aici şi dacă ai fi acolo, probabil că ai sta şi tu să te uiţi în jos, cum fac celelalte douăzeci de persoane de lângă buldozer.

Toată transmisia asta este o tâmpenie.

Ea mizează pe eventuala compasiune şi, cert, pe spirit morbid.

Tâmpenia, mahalagismul şi prostul gust stăpânesc televiziunile noastre.

Dincolo de jovialitatea cretină a matinalelor; dincolo de hăhăiala asurzitoarelor emisiuni de divertis­ment; dincolo de imnurile mahalalei înălţate în manele; dincolo de controversele "second hand" din telenovele; dincolo de umorul prost din replicile politicienilor; dincolo de toate astea, chiar şi pauzele publicitare se afundă în oribil.

Îţi iei micul dejun şi vezi la televizor un copil chinez pe closet sau cum să speli closetul cu nu ştiu care detergent, sau cum, din closet vin nişte desene animate verzi de ţi se face gura pungă.

Efectul?

Ai ratat micul dejun.

Îţi iei prânzul şi vezi la televizor, pe rând, o doamnă care stă toată ziua în veceu; un domn care urinează des; două tampoane, între care unul ab­soarbe toată cerneala albastră.

Efectul?

Ai ratat prânzul.

Îţi iei cina şi la televizor vezi un soi de viermi pe periuţa de dinţi, ca să te facă să cumperi altă periuţă.

Efectul?

Ratezi cina.

Nici la micul dejun, nici la prânz, nici la cină nu am reţinut numele produselor la care se făcea reclamă. Doar caracterul dezgustător al clipurilor.

La un concurs de clipuri publicitare, premiul întâi l-a luat unul care făcea reclamă la hârtie igienică.

Se făcea că un tip în slip, la marginea mării, era hărţuit de o muscă care-i dădea târcoale, bâzâind, în jurul fundului.

Domne", idioţi găseşti peste tot, în lume.

Se premiază între ei.

Opinia Cititorului ( 3 )

  1. felicitari pentru articol..foarte fain

    1. PUTE TOTUL, DE SUS PANA JOS; SAU INVERS - CUM DORITI ! REZULTATUL ESTE ACELASI: TOTUL ESTE PE INVERS LA NOI. 

      PUTE TOTUL, DE SUS PANA JOS; SAU INVERS - CUM DORITI ! REZULTATUL ESTE ACELASI: TOTUL ESTE PE INVERS LA NOI. 

CITEŞTE ŞI

Citeşte toate articolele din Editorial

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
chocoland.ro
arsc.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8284
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2980
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8939
Gram de aur (XAU)Gram de aur419.8038

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb