Orange, prima companie de telecomunicaţii mobile din România care a lansat o ofertă completă de acces mobil la internet cu laptopuri, îşi îmbogăţeşte în curând portofoliul de laptopuri cu cel de-al cincilea model: cel mai nou laptop ultraportabil ASUS Eee PC 901. Începând din 28 iulie, clienţii Orange vor putea achiziţiona laptopul ASUS Eee PC 901 împreună cu un abonament de acces mobil la internet şi modem. Timp de trei săptămâni din momentul lansării, ASUS Eee PC 901 va fi disponibil doar în Orange shop, iar până în luna septembrie va putea fi achiziţionat doar de la Orange împreună cu sistemul de operare Windows XP.
Mini-laptopul ASUS Eee PC 901 are o lungime de 225 mm, o lăţime de 125,5 mm, o grosime de până la 39 mm şi cântăreşte numai 1,1 Kg. Ecranul lat, cu diagonala de 8,9", are o rezoluţie de 1024x600 pixeli. Procesorul Intel Atom de 1,6 Ghz are un consum redus de energie, ceea ce permite o folosire de până la 7 ore şi jumătate a laptopului fără a fi încărcat. Cu o memorie de 1GB RAM, ASUS Eee PC 901 poate rula sistemul de operare Windows XP preinstalat şi mai multe aplicaţii, precum Microsoft Works, Windows Live Suite şi Adobe Reader. ASUS Eee PC 901 are o capacitate de stocare de 12 GB SSD (solid state drive). Din punctul de vedere al conectivităţii, acest mini-laptop beneficiază de WiFi, bluetooth, 3 porturi USB 2.0 şi cititor de carduri SD/MMC.
După lansarea în luna aprilie a primului model ASUS X51RL şi Apple MacBook Air, vânzările de pachete complete de acces mobil la internet cu laptopuri au înregistrat creşteri semnificative, de 66% în luna mai, comparativ cu aprilie. "La sfârşitul lunii iunie ne aşteptăm să înregistrăm o dublare a vânzărilor de pachete de date mobile cu laptopuri faţă de luna mai. Vom continua să diversificăm portofoliul de laptopuri pentru a oferi clienţilor noştri soluţii complete de conectare la internet cu tarife cât mai atractive", a declarat Bogdan Răuţă, Mobile Data Proposition Manager la Orange România.
Despre Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 10,010 milioane de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume.
La sfârşitul primului trimestru al anului 2008, Orange România a avut venituri de 307 milioane de euro, în creştere cu 8,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 82 de magazine în toată ţara.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.