Compania "Orange" a inaugurat Orange concept store, un loc unde operatorul pune la dispoziţie un spaţiu al comunicării dincolo de tehnologie, un spaţiu social şi multifuncţional. Aici, vizitatorii pot testa produsele şi serviciile Orange, pot cumpăra cele mai noi modele de telefoane, pot servi o gustare sau o cafea, pot citi presa, se pot uita la ştiri sau pot lucra pe laptop. Pentru clienţii business, există zone speciale dedicate serviciilor de transfer de date şi e-mail mobil. Pentru cei curioşi, există o zonă de testare a ultimelor noutăţi, iar pentru cei pasionaţi de jocuri, o zonă unde se pot juca în voie pe telefonul mobil, în timp ce Dragonul Muzical îi învaţă pe melomani să descarce ultimele hituri de pe internet direct pe telefonul mobil.
În barul de la etaj se vor organiza săptămânal concerte live, dar spaţiul se află şi la dispoziţia celor care doresc să organizeze aici conferinţe de presă sau să expună produse deosebite.
Orange este lider de piaţă în România cu 7,2 milioane de clienţi la sfârşitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006 şi este parte a Grupului Orange una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, fiind prezentă în 17 ţări. La sfârşitul anului 2005, Orange România a avut o cifră de afaceri de 870 milioane de euro şi 6,8 milioane de clienţi. Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde până acum 30 de locaţii în toată ţara. Orange România oferă o gamă largă de servicii de comunicaţii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din România care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzând Live-TV.