Orange a lansat un nou portofoliu de oferte pentru clienţii săi business. Indiferent dacă optează pentru abonamentele de voce mobilă, Business Open, de voce şi internet fix, Business Pack sau internet mobil, Business Net, companiile mici şi mijlocii îşi pot alege din noul portofoliu beneficiile relevante pentru afacerea lor, potrivit unui comunicat de presă Orange. Pentru a optimiza costurile, a fost introdusă într-o primă etapă opţiunea resurselor comune la nivelul întregului grup de utilizatori, iar începând de acum, clienţii business îşi pot şi personaliza anumite abonamente în funcţie de nevoile proprii de comunicare. Noul portofoliu de abonamente Business Open poate fi combinat în orice variantă pentru a crea pachetul potrivit fiecărei afaceri. Acesta include:
- Apeluri şi mesaje nelimitate în reţeaua Orange şi către reţele fixe naţionale începând de la 4 euro fără TVA
- Apeluri şi mesaje nelimitate naţional, precum şi minute şi mesaje internaţionale începând de la 16 euro fără TVA
- Trafic de internet la viteze 4G/4G+ la toate abonamentele Business Open
Pachetele Business Open optimizează costurile şi elimină impactul fluctuaţiilor de trafic datorită resurselor utilizate la comun şi unităţilor flexibile care se consumă atât pentru apeluri şi mesaje naţionale, cât şi pentru apeluri internaţionale.
În plus, clienţii care optează pentru unul dintre noile pachete Business Open 21 şi 26 îşi personalizează abonamentul în funcţie de specificul afacerii lor, alegând între mai mult trafic de roaming, internet naţional sau apeluri internaţionale.
Noul portofoliu de date, Business Net, propune o soluţie completă de abonamente de internet, cu trafic la viteze 4G şi 4G+, astfel încât angajaţii să aibă acces rapid la aplicaţiile de business de care au nevoie. Traficul inclus în abonamente poate fi individual sau poate fi împărţit între utilizatori.
De asemenea, prin activarea a două sau mai multe servicii din portofoliul Business, clienţii primesc mai mult trafic de internet pentru Business Net şi Business Pack şi mai multe minute naţionale şi internaţionale pentru Business Fix.
Bianca Bărdaş, Business Division Manager la Orange România, a declarat: "Clienţii business îşi doresc să-şi poată personaliza resursele din pachetele de servicii prin alegerea a ceea ce este relevant pentru ei. De asemenea, un alt lucru important pentru aceştia este opţiunea de a migra între pachete înainte de finalizarea perioadei contractuale. Noile pachete Orange vin în întâmpinarea acestor nevoi pentru a ajuta companiile mici şi mijlocii să crească, conectându-le la ceea ce este important pentru ele".