Orange lansează o campanie de conştientizare cu privire la impactul echipamentelor digitale asupra mediului. Campania face parte din seria de promisiuni ale Grupului Orange faţă de mediu. Campania este construită în jurul unor programe de Buy-Back, reciclarea sau repararea acestora precum şi achiziţionarea de telefoane recondiţionate, potrivit unui comunicat de presă al Orange.
Pe lângă acestea, Orange oferă mai multă vizibilitate şi altor iniţiative ecologice existente în companie, precum maşinile electrice şi bicicletele la care au acces angajaţii, sau soluţii digitale disponibile clienţilor, precum factura electronică sau eSIM. Pentru a da cât mai multă greutate mesajului de responsabilitate faţă de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand.
Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange România a declarat: "Cred cu tărie că fiecare dintre noi poate reduce din impactul pe care îl are tehnologia digitală asupra mediului în obiceiurile de zi cu zi. Campania lansată astăzi în România este un angajament faţă de mediu pe care ni-l asumăm în continuarea iniţiativelor existente în organizaţie şi pe care vom continua să îl susţinem prin acţiuni şi programe concrete de gestionare responsabilă a consumului de resurse naturale şi de furnizare a unor produse şi servicii prietenoase cu planeta."