Orange România, venituri în scădere, la 909 milioane de euro, în 2014

Elena Deacu
Companii #Telecomunicaţii / 17 februarie 2015

Creştere cu 85% a consumului de date mobile în ultimul trimestru din 2014

Anul trecut veniturile Orange România au ajuns la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro au fost înregistrate în ultimul trimestru, potrivit unui comunicat al companiei remis redacţiei.

Acesta relevă că veniturile totale au înregistrat o scădere cu 2,7% faţă de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare. Eliminând acest impact, creşterea veniturilor din 2014 faţă de cele înregistrate în anul anterior este de 4,2%.

La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienţi, cu o creştere de 95.000 comparativ cu perioada similară a anului trecut.

În 2014 consumul de date mobile şi-a continuat trendul ascendent, înregistrând o creştere cu 85% în trimestrul patru din 2014 faţă de perioada similară a anului trecut. Pentru susţinerea acestei evoluţii, Orange a continuat procesul de investiţii masive în modernizarea reţelei şi în extinderea acoperirii 3G, 4G şi 4G+. La sfârşitul anului, clienţii Orange se bucurau de cea mai extinsă acoperire 4G, cu 92% acoperire a populaţiei urbane, 62% acoperire totală, şi de servicii la viteze 4G în toate abonamentele actuale.

Vânzarile de smartphone-uri şi tablete 4G au fost de 4 ori mai mari în ultimul trimestru al anului trecut faţă de aceeaşi perioadă din 2013, la această evoluţie contribuind şi creşterea la 86 de modele de smartphone-uri şi tablete 4G în magazinele noastre în cursul anului 2014. În corelaţie directă cu această evoluţie traficul de date 4G efectuat de clienţi a crescut cu 87% în trimestrul patru faţă de trimestrul trei al 2014.

În 2014, serviciul Orange TV s-a îmbogăţit la nivel de conţinut, canale noi, calitatea platformelor şi noi versiuni ale aplicaţiei. La sfârşitul anului, serviciul Orange TV a înregistrat peste 157.000 de abonati. Aplicaţia Orange TV Go, prin care clienţii pot urmări în mişcare până la 78 de canale TV, filme şi seriale pe smartphone şi tabletă, a fost descărcată de la lansare până la sfârşitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.

"În 2014 a devenit tot mai evident că digitalizarea face parte din viaţa românilor. Aceasta este direcţia în care am investit în ultimii ani, asigurând o reţea performantă şi stabilă care să susţină, alături de serviciile tradiţionale, noile tendinţe de consum: internet mobil de mare viteză şi servicii de conţinut tot mai inovatoare şi mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o creştere semnificativă, ca dovadă a faptului că românii încep să privească altfel la televizor. Pentru a rămâne alegerea numărul unu a clienţilor noştri, în 2015 vom continua sa investim în calitatea serviciilor noastre şi în 4G", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb